۴۳ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در سرپل ذهاب افتتاح شد

فرماندار سرپل ذهاب از افتتاح ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در سرپل ذهاب خبر داد.
تصویر ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در سرپل ذهاب افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، صدرالله بابلی در گفتگویی، اظهار کرد: ۴۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، عمران و آبادانی سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های مسئولان سرپل ذهاب است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های روکش آسفالت و بهسازی معابر، تحویل منزل مسکونی به مددجویان و آسفالت معابر روستایی پایان می‌یابد.

بابلی بیان کرد: طرح‌های سنگفرش روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، طرح‌های زیرگذر روستای حبیبوند، مجتمع خدمات رسانی طاق گرا، یک مرکز بهداشتی درمانی و پروژه گازرسانی، روکش آسفالت سرابگرم و روستای بابااسکندر، بهسازی و جدول گذاری معابر عمومی، کلنگ زنی مرکز بهداشت گردنو و… افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهوری تصویب شده و جلسات بررسی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد و مکاتبات با ادارات کل استان انجام شده و با توجه به موقعیت شهرستان امیدواریم در تخصیص اعتبارات سفر نگاه و توجه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: پیشنهادات در تمامی حوزه‌ها به استان ارائه شده است و امیدواریم اعتبارات لازم به موقع تخصیص داده شود تا پروژه‌ها در زمان مناسب اجرا شوند.

412132