برگزاری یادواره‌های شهدا در کرمان در دستور کار باشد

استاندار کرمان خواستار برگزاری یادواره‌های شهدا در کرمان شد.
تصویر برگزاری یادواره‌های شهدا در کرمان در دستور کار باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی فداکار ظهر پنجشنبه در «دوازدهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص لشکر ۴۱ ثارالله» عنوان کرد: استان کرمان با نام شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم گره خورده است اما در کرمان شهدای دفاع مقدس لشکر ۴۱ ثارالله نیز جان فشانی‌های زیادی کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله گفت: فرهنگ ایستادگی و استقامت آن روزها باید در جامعه کنونی تزریق شود.

وی ادامه داد: باید این ارزش‌ها برای مردم به خصوص جوانان تکرار شود، رزمندگان ما به فرمان رهبرشان امام خمینی (ره) و آرمان‌هایی که داشتند از زندگی و خانواده، درس و دانشگاه زدند و به جبهه‌های نبرد پا گذاشتند.

وی گفت: باید وصیت نامه‌ها و سلوک شهدا در جبهه‌ها برای نسل جوان بیان شود آرمان‌هایمان را باید یادآوری کنیم، صحنه تغییر کرده، اما جنگ عوض نشده است.

فداکار افزود: امروز به شکل دیگری باید مبارزه کرد هر چند مقاومت در جنگ تحمیلی و برابر گلوله راحت‌تر بود اما در گرفتاری‌های زندگی امروز، ایستادن و وفادار به آرمان‌ها ماندن سخت‌تر است.

استاندار کرمان ابراز داشت: در حق شهدا تنها با نامگذاری چند خیابان و کوچه کوتاهی کردیم. نگه داشتن یاد شهدا در یادواره‌ها بسیار اثربخش خواهد بود.

411378