مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفت وگو با پرسون:

وضعیت سال تحصیلی آینده هنوز در هاله ای از ابهام است/ اخبار فضای مجازی صحت ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: اخباری که در فضای مجازی و در جامعه مبنی بر برگزار شدن سال تحصیلی آینده به صورت مجازی هیچ گونه صحتی ندارد و هیچ مرجع رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

تصویر وضعیت سال تحصیلی آینده هنوز در هاله ای از ابهام است/ اخبار فضای مجازی صحت ندارد

کردستان ـ رشید قربانی؛ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفت وگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: شیوع کرونا در سال تحصیلیی گذشته مراکز آموزشی به ویژه آموزش و پرورش را مجبور کرد که ادامه تدریس ها به فضای مجازی کشیده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بی شک ادامه آموزش ها در فضای مجازی با کاستی های بسیاری روبرو بود و به نوعی برای نظام آموزشی متاثر از کرونا برای همه ما هم شوک بود و هم یک تلنگر.

قربانی با اشاره به اینکه وضعیت سال تحصیلی آینده هنوز مشخص نیست، بیان کرد: هنوز هیچ مرجع متولی و مسئولی درباره نوع آموزش ها در سال تحصیلی آینده اعلام نظر و پیشنهادی نداشته است و اخباری که در فضای مجازی و برخی از سایت ها در این باره منتشر می شود، هیچ گونه صحتی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: تاکنون از سوی وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه دستورالعمل و بخش نامه ای مبنی بر نوع آموزش ها در سال تحصیلی 1400 ـ 1401 به ادارات کل در سطح استان های کشور ابلاغ نشده است، لذا اظهار نظر در این باره بستگی به وضعیت آینده کرونا دارد.

قربانی با اشاره به اینکه افکار عمومی نباید به اخبار فضای مجازی در این باره توجه کنند، گفت: هرگونه دستورالعمل و بخش نامه برای سال تحصیلی آینده منوط به شرایط جامعه در بحث کروناست و تاکنون هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: لذا اخباری که در فضای مجازی و در جامعه مبنی بر برگزار شدن سال تحصیلی آینده به صورت مجازی هیچ گونه صحتی ندارد و هیچ مرجع رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

233708