شاگرد امام راحل:

از خدمات آقای روحانی تشکر می کنم

آیت الله سید محمد سجادی از فقهای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خدمات صادقانه، دلسوزانه و تلاش شبانه روزی مسئولان خدوم نظام را نباید نادیده بگیریم، گفت: بنده به عنوان یک طلبه و شاگرد امام راحل از خدمات هشت ساله حسن روحانی و دولت ایشان تشکر می کنم.
تصویر از خدمات آقای روحانی تشکر می کنم

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، آیت الله سجادی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: روحانی در سخنانی گلایه کرد که کسی از خدمات دولت تشکر نکرد، متاسفانه او درست می گوید، ما فقط زبان انتقاد، تخریب، تحقیر و نادیده گرفتن خدمات را خوب بلدیم ولی گویا دستاوردها و خدمات را نمی بینیم.

آیت الله سجادی اظهار داشت: دولت روحانی در سخت ترین شرایط ممکن کشور را اداره کرد، از یک طرف فردی مانند ترامپ در آمریکا کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته بود و تمام توان خود را برای شکست اقتصادی کشور به کار گرفته بود و با تحریم های ظالمانه مانع از فروش نفت کشور شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، ویروس منحوس کرونا، اقتصاد کشور را به لبه پرتگاه برده بود و کسب و کارها و صادرات و واردات را با مشکل مواجه کرد، آیا واقعا منتقدان این مسائل را نمی دانند؟ چرا انصاف و عدالت را رعایت نمی کنیم؟

آیت الله سجادی خطاب به حسن روحانی گفت: اجر شما نزد خداوند متعال محفوظ است، خداند در سوره بقره آیه 158می فرمایند: مَن تَطَوَّعَ خَیرًا فَإِنَّ اللَّهَ شاکِرٌ عَلیمٌ.) کسی که فرمان خدا را در انجام کارهای نیک اطاعت کند، خداوند (در برابر عمل او) شکرگزار، و (از افعال وی) آگاه است.

وی ادامه داد: اگر کسی برای رفاه مردم و سربلندی اسلام و مسلمین تلاش می کند خداوند شکرگزار او خواهد بود، اولیاء خداوند می گویند: ما خدمت می کنیم و نمی خواهیم کسی از ما تشکر کند.

آیت الله سجادی تصریح کرد: مردم بدانند دولت روحانی در چه وضعیت بحرانی کشور را اداره کرد، باید قدردان مسئولان خود باشیم، متاسفانه عده ای فقط سیاه نمایی و تخریب می کنند گویا کاری انجام نشده است و این رویه مناسبی در بین مسئولان و خواص ما نیست.

منبع:ایرنا

310717