قم

شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای برنامه اعمال خاموشی های احتمالی در نقاط مختلف این استان را در تاریخ هفتم‌ تیرماه جاری اعلام کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ضمن تقدیر از سازمان بسیج سازندگی سپاه برای احداث 21 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته، گفت: کمیته امداد این توان را دارد که در صورت تامین زمین ازسوی مسئولین زیربط با کمک سپاه مشکل دو هزار نیازمند مسکن را طی دو سال بر طرف کند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید و توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جهت ارتقاء فرهنگ دینی جوانان قمی گفت: اکران سری نمایشگاهی به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت در ناوگان اتوبوس‌رانی اجرا شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: چهار نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان جان خود را از دست دادند که یک نفر راکب موتورسیکلت و سه نفر سرنشین خودروی سواری بودند.
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شهر مقدس قم را کانون انقلابی اسلامی دانست و گفت: متأسفانه استان قم مطابق با عظمت و جایگاهش مورد دقت و عنایت قرار نگرفته و برای آنکه همچنان گرمی بخش انقلاب باشد، نیازمند توجه و رسیدگی است.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بابیان اینکه تعویض قم‌کارت با کارت بلیت‌های قدیمی تقریباً به پایان رسیده است اظهار کرد: این تعویض در دو مرحله و بااطلاع رسانی عمومی انجام‌شده است.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم از افزایش نگران کننده ۱۳ درصدی تولید و مصرف آب در دو ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.