لیگ تیراندازی قم با حضور استعدادهای جدید برگزار می‌شود

رئیس هیأت تیراندازی استان قم اعلام کرد این هیآت برای برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی با حضور استعدادهای جدید و چهره‌های شاخص این رشته در قم برنامه ریزی کرده است.
تصویر لیگ تیراندازی قم با حضور استعدادهای جدید برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی توسط کمیته لیگ و مسابقات هیأت، یکی از موضوعات مطرح شده در چهارمین جلسه کادر اجرایی هیأت تیراندازی استان قم بود که قرار شد ظرف چند روز آینده فراخوان ثبت‌نام آن صورت پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه با حضور اکثریت اعضا در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم، اضافه کرد: در این جلسه گزارشی در مورد برنامه‌ریزی و کارهای انجام شده در ماه‌های سپری شده از سال ۱۴۰۰ ارائه شد، هر چند هیأت با مشکل تعطیلی سالن به دلیل شیوع کرونا مواجه بود اما توانست از فرصت تعطیلی‌ برای خرید هفت خط الکترونیکی استفاده کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: با نصب این خطوط، از این پس سالن تخصصی شهید زین‌الدین، مجموعه ورزشی میثم با ۱۴ خط آتش کریر و هفت خط الکترونیکی آماده خدمت رسانی به علاقمندان این رشته ورزشی و میزبانی از رویدادهای مهم استانی و کشوری تیراندازی خواهد بود.

متقیان‌نژاد افزود: در این نشست کمیته‌های استعدادیابی، مسابقات، فرهنگی و آموزش گزارش‌‌هایی از اقدامات و کارهای انجام شده و همچنین برنامه‌های آینده ارائه کردند و با توجه به گزارش کمیته آموزش نخستین دوره تئوری مربیگری درجه یک این رشته با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در مرداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه انتخاب خانم نرجس صباغی به عنوان مسؤول کارگروه فرهنگی انجمن‌های تیراندازی از دیگر بخش‌های این جلسه بود، بیان کرد: در راستای تعامل و استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های موجود در استان قم به منظور توسعه رشته تیراندازی، جلسه‌ای هم با رئیس اداره تربیت‌بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم با اشاره به دیدار با علیرضا برخوردار رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی قم، بیان کرد: در این جلسه در مورد شیوه همکاری دو جانبه بحث و گفت‌و گو صورت گرفت و قرار شد در راستای رشد و توسعه تیراندازی و هدایت علاقمندان به این رشته از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی قم استفاده شود.

متقیان نژاد به برگزاری نخستین جلسه توجیهی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اشاره و بیان کرد: یکی از چالش‌ها و آسیب‌هایی که در دورهای قبل المپیاد استعدادهای برتر در رشته تیراندازی وجود داشت حضور ورزشکاران مطرح و نخبه بود که ما معتقدیم با توجه به هدف اصلی برگزاری اینگونه رویدادها که شناختن افراد جدید است، حتما نفرات مستعدی که فرصت خودنمایی و ارائه توانایی‌های خود را نداشته‌اند به این مسابقات معرفی شوند.

منبع:فارس

352519