بررسی طرح صیانت از کاربران از سوی متخصصان قمی

محمود متین فر مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم از ماموریت ویژه آقای امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به این کارگروه جهت بررسی طرح صیانت و ارائه نظرات کارشناسی خبر داد.
تصویر بررسی طرح صیانت از کاربران از سوی متخصصان قمی

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، محمود متین فرمسئول کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم با اشاره به عضویت دکتر امیرآبادی در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت مجلس، گفت: این نماینده مجلس به کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات ماموریت داد تا با استفاده از نظرات کارشناسی اعضا کارگروه و همه فعالان و متخصصان این حوزه اقدام به بررسی دقیق طرح و ارائه نظرات کارشناسی در این زمینه نماید.

در همین راستا جلسه کارگروه برگزار شد و مقرر گردید در راستای استفاده از ظرفیت تمام فعالان و دغدغه مندان این حوزه، جلسات کارشناسی تخصصی برگزار و نظرات اخذ شود؛ این جلسات در چند موضوع مختلف از قبیل کسب و کار، محتوا، پلتفرم و... با حضور متخصصان همان حوزه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در مدت اخیر نیز جلسات مشترک کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارگروه‌های حقوقی و رسانه برگزار شده است.

منبع:قم‌نیوز

351987