قم

مسؤول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت گفت: خطبه امام سجاد(ع) بیست و پنجم ماه محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و نوای حسن شالبافان در حرم حضرت معصومه(س) خوانده می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز قم اعلام کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد از مصرف گاز استان توسط بخش خانگی صورت می‌گیرد و میزان مصرف این بخش متناسب با تعداد مشترکان است.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

تدارک کودهای یارانه‌ای برای کشت پاییزه قم

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم از انجام اقدامات لازم منظور تامین، تدارک و ذخیره سازی مناسب و کافی کودهای یارانه‌ای برای کشت پاییزه سال‌جاری در استان خبر داد.
: پویش «بی‌تفاوت نباشیم» با 40 عنوان اخلاقی تربیتی در راستای تعظیم شعائر دینی و حسینی و احیای امر به معروف و نهی از منکر به همت قرارگاه ثارالله استان قم آغاز شد.
آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قم با حضور جمعی از مسئولان استان درتالار شهید زین‌الدین فرمانداری قم برگزار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اتمام ظرفیت تخت‌های مراکز درمانی قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دغدغه کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های این شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هم به اتمام رسیده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قم از افزایش سطح تولید جو در این استان با استفاده از بذر رسمی و اصلاح شده خبر داد
شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای برنامه اعمال خاموشی احتمالی در نقاط مختلف این استان در تاریخ بیست و سوم مردادماه جاری را اعلام کرد.