قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین:

میانجی گران دستگاه قضایی را یاری کنند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: میانجیگری شیوه ای نوین برای حل و فصل اختلافات طرفین دعاوی است بنابراین باید از ظرفیت میانجی گران در حل مشکلات مردم استفاده شود.
به مناسبت سالروز عملیات والفجر۸؛

فرمانده سپاه استان قزوین پیامی صادر کرد

سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین به مناسبت سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ پیامی صادر کرد.
منوچهر حبیبی روز یکشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: شرایط کرونا به اوج خود رسیده و پیک ششم آن آغاز شده و مراجعه بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی به سرعت در حال افزایش است.
استاندار قزوین به معاون عمرانی دستور داد برنامه‌ریزی برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن استان، کارویژه خدمتی معاونت عمرانی و دستگاه‌های مرتبط برای دهه فجر امسال باشد.
دستور جدی استاندار قزوین به مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛

بساط دلالی در اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین برچیده شود

در آستانه دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین طی مکاتبه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دستور شروع برخورد با دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی استان را صادر و بر لزوم ارائه‌ گزارش به مردم در ایام دهه فجر به عنوان ولی‌نعمتان اصلی انقلاب تأکید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: متاسفانه کلاهبرداران، متخلفان و سودجویان بستر اینترنت و فضای مجازی از هیچ حربه، حیله و شیوه‌ای برای انتقال و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی و بردن دارایی‌های شهروندان دریغ نکرده و روزانه شاهد شیوه‌های جدید کلاهبرداری و افزایش این موضوع در سطح جامعه هستیم و بسیاری از آن‌ها در نتیجه به صورت پرونده در دستگاه قضایی مطرح می‌شود.
آقاعلیخانی بازرس کل قضایی استان قزوین ضمن ارسال نامه هشداری به دستگاه های اجرایی استان، هرگونه انتقال و انتصابی در جایگاه های مدیریتی، خاص و مشاغل حساس را مشروط به احراز صلاحیت اشخاص مبتنی بر قوانین و مقررات موجود، به ویژه ضوابط مصرح در قانون گزینش کشور دانست.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه عنوان کرد؛

۶ نفر گزینه نهایی شهرداری اقبالیه شدند+ویدیو

سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه در پایان جلسه چهارم بهمن ماه این شورا، فرایند رسیدن به نامزد نهایی شهرداری اقبالیه از میان هفده داوطلب را تشریح کرد و اسامی شش نفر نهایی تصدی این سِمت و زمان دقیق انتخاب شهردار را بیان کرد.
در گفتگوی اختصاصی خبرنگار پرسون با حجت‌الاسلام حسن خوئینی مسئول برگزاری نمایشگاه خیمه‌گاه حضرت‌زهرا (س) در شهر اقبالیه‌ی استان قزوین عنوان شد؛ زیبایی ها، فرصت ها و چالشهای برگزاری دهمین‌سال این نمایشگاه فرهنگی مذهبی با بازدیدکنندگانی از چندین استان.
دادستان قزوین عنوان کرد؛ عملکرد مدیران و مسولان تحت رصد دستگاه های نظارتی است و با موارد اضرار به بیت‌المال برخورد می‌شود. در مطالبه‌گری و عدالتخواهی که یک حق‌مسلم است نام بردن از افراد و موارد اتهامی قبل از اثبات جرم و صدور رای قطعی در دادگاه می‌تواند برای طرف مقابل حق شکایت را باقی بگذارد.
حسب پیگیری دادستانی قزوین و گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مبنی بر ورود غیرقانونی، تهیه و انتشار تصاویر خلاف شرع و مبتذل در محوطه برخی از اماکن تاریخی قزوین که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد.
در گفت و گوی پرسون با رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان شد؛

اولویتِ حل مشکلات مردم

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در دیدار مردمی مساجد شهر اقبالیه با دادن قول پیگیری تاسیس دادسرا و دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای بهبود خدمات در این شهر و همچنین وعدهء برخورد با ترک فعل های مسولین دستگاههای اجرایی به گفتگویی دوطرفه، صمیمی و بی واسطه با مردم و مسولین شهری پرداخت.