قزوین

رئیس شورای شهر خبر داد:

مهدی صباغی شهردار قزوین شد

رئیس شورای شهر قزوین گفت‌: پس از انجام فرایند رای گیری مهدی صباغی با ۶ رأی به عنوان شهردار قزوین انتخاب شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای کل پیشین و جدید دادگستری قزوین با تاکید بر ضرورت خدمت مخلصانه به مردم، اظهار داشت: هر روز باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق خدمت به مردم و گره‌گشایی از امور و مشکلات افراد جامعه را به ما عنایت فرموده است.
در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا در قزوین ۹ قربانی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 150 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.
فرمانده پایگاه هوا نیروز شهید امینی آبیک قزوین خبر داد:

پرواز نجات بخش فرشته آهنین بال هوا نیروز

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک از ماموریت‌های موفق ابن سازمان در امداد و نجات خبر داد.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین اظهار کرد: وقتی امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، هیچ چیزی مانع از تبیین نهضت حسینی(ع) نمی‌شود و الحمدالله در این شرایط نیز با ابتکار و در نظر گرفتن شرایط این روند در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای اجرای سیاست های دستگاه قضایی در زمینه حبس زدایی و دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان و اینکه توسل به عدالت کیفری، باید منصفانه و مبتنی بر اصل کارآمدی باشد و در راستای اصل فردی کردن مجازات، مجازات های جایگزین حبس طی سالجاری در دادگستری استان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
امام جمعه قزوین:

زیرساخت ها باید تقویت شوند

آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های امروز، با اشاره به سیل در الموت و آوج تاکید کرد: زیرساخت‌ها نباید به گونه‌ای باشد که شهر‌ها و روستا‌ها به شدت دچار خسارت شوند.