قزوین

سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف استان در نشست آغاز به کار ستاد صبر گفت: ورود بیش از 19 میلیون پرونده به دستگاه قضایی کشور زیبنده نظام اسلامی نیست و بر این اساس و با تاکید آموزه های قرآنی و روایی مبنی بر لزوم حاکمیت فرهنگ مدارا و به منظور توجه نظام‌مند به ظرفیت های نهادهای مردمی در ارتقای مشارکت مردم در حل و فصل اختلافات و ارتقای فرهنگ سازش ستاد صبر تشکیل شده است.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مجتبی شیرودبزرگی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین اظهار کرد: امام صادق (ع) فرموده‌اند قاضی‌ها چهار گروه هستند که سه گروه از آنها اهل جهنم می‌شوند و تنها یک گروه نجات پیدا می‌کنند.
صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر دانسفهان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبین دوره ششم و همچنین تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند شوراهای اسلامی دوره پنجم خاطر نشان کرد: خدمات و فعالیتهای شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم باید با جدیت هرچه بیشتر ادامه داشته باشد و در اجرای پروژهای و سایر خدمات نباید کوتاهی و سستی صورت گیرد.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه و بزرگداشت مرحوم آیت الله باریک بین طی برنامه هایی در چند روز با همت ستاد نماز جمعه قزوین و همکاری برخی از دستگاه ها و مسئولان با شکوه برگزار شد.
موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ساعت 4:35 دقیقه بامداد روز سه شنبه 15 تیرماه در تماس با سامانه 125 از وقوع حریق و انفجار در خیابان اصفهان خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 1،2 و3 این سازمان به محل اعزام شدند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در وبینار اقدامات قضایی و انتظامی با رعایت موازین حقوق شهروندی و اصول و مبانی حقوق بشر گفت: حقوق بشر منعکس کننده آرمان جهانی عدالت و جامعه ای است که در آن، هر انسانی بتواند از زندگی شرافتمندانه، همراه با مساوات و کرامت بشری برخوردار شود و مهمتر از مباحث نظری در باب حقوق بشر، بحث اجرایی آن است
حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان جهت اجرای طرح ملی نذر آب 4، به مناطق محروم استان خراسان جنوبی، خبر داد.
آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی اظهار کرد: پیروزی حماسی و بزرگ انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی که پیروزی نظام در برابر کفر جهانی بود را به شما فعالان ارزش‌های دینی تبریک عرض می‌کنم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم معارفه فرمانده سپاه استان قزوین؛

پاسداران، تا پای جان خدمتگزار ملت هستند

سردار فدوی گفت: پاسداران تا وقتی که نفس دارند نیت و جان و زبان و عمل خود را در راه خدمت رسانی قرار می دهند و در انتها نیز تا جان در بدن دارند به مردم خدمت می کنند
رییس توسعه حل اختلاف استان در مراسم تجلیل از اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان به مناسبت هفته قوه قضائیه در مراسم تجلیل از اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)خبر داد؛

۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی در قزوین

سید مهدی میر غفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درقزوین گفت: تا کنون ۴۷۸طرح اقتصادی توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی با ظرفیت اشتغال ۱۴۶۸ نفر را در استان به بهره برداری رسیده است.
در دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان با مددجویان زندان مرکزی قزوین؛ که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه برگزار شد، مدیرکل زندان های استان قزوین با اهداء لوح از اقدامات دادستانی مرکز استان تقدیر کرد.
محمد شفیعی فرماندار این شهرستان با بیان این خبر افزود: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در گازرخان الموت شرقی، حضور کارگران فصلی، تردد وسایل نقلیه باربری جهت انتقال محصولات به میادین میوه و تره بار و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی جهت کنترل بیماری کرونا در این روستا از صبح پنجشنبه اجرای شیوه نامه های بهداشتی بصورت سختگیرانه در دستور کار عوامل نظارتی فرمانداری، پرسنل بخشداری ، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و دهیاری و شورای روستای گازرخان قرار گرفته است.