قزوین

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ۴۴۷معتاد تزریقی، یک هزار و ۳۶۸معتاد غیر تزریقی و ۷۸زن پرخطر مورد تست بیماری اچ‌آی‌وی قرار گرفتند که در نهایت تمامی تست‌ها منفی اعلام شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای ۱۵ مصدوم که دچار تروما (ضربه) شده بودند، انجام شد.
مسئول کمیته بانوان انجمن خوشنویسان ایران گفت: حال اقتصاد هنر خوشنویسی در کشور ما خوب نیست و تاکنون نیز کار جدی برای تحول در اقتصاد هنر خوشنویسی و سایر هنرهای تجسمی صورت نگرفته است.
همزمان با ایام ولادت بانوی دو عالم و هفته گرامیداشت مقام زن، فرماندار قزوین در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه استان قزوین ، خلاصه ای  از عملکرد ۹ ماه همراهی با مردم در کسوت فرمانداری قزوین را به اطلاع اهالی رسانه و مطبوعات رساند .
رابط رویداد اتم در قزوین:

برگزاری رویداد «اتم» در قزوین

رابط رویداد اتم در استان قزوین گفت: این رویداد قرار است به صورت یک روزه با همکاری معاونت ورزش و جوانان و ستاد اجرای فرمان امام در استان قزوین برگزار شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: ساعات کار دستگاه های اجرایی و بانک های استان بدلیل صرفه جویی در مصرف انرژی تا اطلاع بعدی تغییر یافت. همچنین روزهای پنجشنبه نیز دستگاه های اجرایی و بانک ها به جز دستگاه های خدمات رسان تعطیل هستند.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از چهارشنبه تا روز جمعه، برای برخی ساعات بارش برف و باران، گاهی وزش باد و برای مناطق کوهستانی و سردسیر نیز بارش برف با احتمال کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
فرماده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: امروز به جوانان می‌گوییم ما آماده‌ایم تا به شما حرفه و مهارت را بیاموزیم اما پیش از هر کاری باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه نهادینه شود که متأسفانه هنوز این فرهنگ در جامعه ایجاد نشده است.