قزوین

برگزاری رژه خودرویی در ۲۹ فروردین، سخنرانی وحضور در نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ارتش، رونمایی از یادمان شهدا گمنام، اهدای خون، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری دعای کمیل در جوار مزار شهدا‌ی گمنام، دیدار با جانبازان و پیشکسوتان و تقدیر از همسران و دختران خانواده ارتش و نورافشانی شهر قزوین از جمله برنامه‌های روز ارتش است.
با پیگیری سازمان بازرسی صورت گرفت؛

دستگیری ۱ مدیر و ۲ کارمند به اتهام رشوه در قزوین

مسئول سابق امور مالی و کارشناس فعلی یکی از شهرداری‌های استان قزوین و احد از کارشناسان یکی دیگر از شهرداری‌های تابعه به جرم دریافت رشوه بازداشت شدند.
در پی انتشار فیلمی با موضوع تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری) ؛

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیانیه ای صادر کرد

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پی انتشار فیلمی با موضوع تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری) بیانیه ای صادر کرد.
مهدی صباغی، شهردار قزوین صبح امروز در رأس هیئتی با هدف شرکت در مجمع شهرداران آسیایی (AMF) که در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد، به تاجیکستان سفر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان طرح جمع آوری و برخورد قانونی با عاملین فروش، نگهداری، توزیع و حمل کنندگان مواد محترقه خطرساز را به فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان و پلیس پیشگیری ابلاغ کرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین عنوان کرد:طرحی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تحت عنوان پیشگیری از صدمات جانی و خسارات مالی چهارشنبه آخر سال ابلاغ شده است که فرمانداران و معاونین فرماندار پیرامون این موضوع موظف هستند جلسه‌های لازم را تشکیل دهند و تکالیف دستگاه‌ها را مشخص کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 11 ماهه امسال واحدهای تولیدی صادرات محور مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به ارزش بالغ بر 122 میلیون دلار توسط 50 واحد صنعتی با حجم صادرات در حدود 130 میلیون تن انجام شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در آقابابا به پایگاه اورژانس این منطقه اعلام شد، کارشناسان پایگاه آقابابا برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند.
محمد مهدی اعلایی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: محل ایجاد کمپ ماده ۱۶ مشخص شده است و دستگاه‌های متولی موظفند تا ۲۰ روز آینده خدمات را به محل برسانند.
نشست مشترک رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب قزوین و معاونین دادگستری استان با رییس و معاونین اداره کل زندان های استان که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین؛

مراکز آموزشی تا پایان هفته تعطیل است

منوچهر حبیبی ،جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: مدارس و دانشگاه ها و امتحانات تا آخر هفته غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و از این پس در پایان هر هفته در مورد مراکز آموزشی اطلاع‌رسانی می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: 16 بیمار فقط یک دوز 122 بیمار دوز دوم را دریافت کرده اند و این آمار نشان دهنده اهمیت واکسیناسیون به ویژه دوز سوم یا نوبت یادآور است که هم آمار بستری و هم آمار مرگ و میر را کاهش خواهد داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 85 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.
رییس کل دادگستری استان قزوین:

میانجی گران دستگاه قضایی را یاری کنند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: میانجیگری شیوه ای نوین برای حل و فصل اختلافات طرفین دعاوی است بنابراین باید از ظرفیت میانجی گران در حل مشکلات مردم استفاده شود.
به مناسبت سالروز عملیات والفجر۸؛

فرمانده سپاه استان قزوین پیامی صادر کرد

سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین به مناسبت سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ پیامی صادر کرد.