فارس

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به اینکه شیوع کرونا باعث شد که بسیاری از مهد کودک های استان تعطیل شوند افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و ترس خانواده ها از حضور فرزندشان در کلاس ها تعداد زیادی از مدیران و موسسان مهدهای شیراز و استان درخواست تعطیلی موقت دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: با هدف بهبود فضای تحصیل دانش‌آموزان عشایر در این استان، ۱۲ باب کلاس پیش ساخته برای جایگزین شدن به‌جای کلاس‌های چادری، تامین و امروز به نقاط مورد نظر ارسال شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

مرگ ۷ نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در استان فارس

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۸۶۰ نفر رسیده است.معاون بهداشت دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از انجام بیش از ۲۶۱ هزار مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس بررسی ها، ابتلای ۴۵ هزار و ۱۹۷ نفر به قطعیت رسیده است.
مسجد نصیرالملک یکی از مساجد قدیمی شیراز است این مسجد به دلیل نورهای رنگارنگی که از پشت شیشه‌های رنگی آن درطول روز شکل می‌گیرد و زیبایی خاصی در فضای مسجد خلق می‌شود به مسجد صورتی معروف است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و پنجاه و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از تشدید نظارت های مسئولان و مدیران ارشد دانشگاه در مراکز بهداشتی و درمانی استان برای مدیریت بحران کرونا خبر داد.
سرپرست امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مطرح کرد؛

پیشرفت 90درصدی پروژه مرمت ولایروبی قنات عایشه درشهرستان ارسنجان

سرپرست امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ازبازدید کارشناس مسئول قنوات به همراه کارشناس حراست سازمان جهاد کشاورزی فارس از قنات عایشه شهرستان ارسنجان خبر داد.
عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسوین صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس

فشارهای داخلی 10 برابر فشارهای خارجی به صادرات ما آسیب زده است

عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسوین صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه بخش دولتی به جای کمک به صادرات کشور، مانع تراشی می کند گفت: در وضعیت فعلی کشور که بخش اقتصاد ما بسیار آسیب پذیر شده است دولت باید در راستای گسترش تجارت و صادرات و شکستن تحریم ها فشارهای داخلی را کاهش داده و در کنار بخش خصوصی قرار گیرد زیرا بخش خصوصی رقیب دولت نیست.
مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان فارس اعلام کرد:

کمک ٥٨٠ میلیارد ریالی خیرین برای اجرای پروژه های آبرسانی در فارس

مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان فارس با تشریح اقدامات این مجموعه طی ۴ سال فعالیت، اعلام کرد که تاکنون بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال توسط خیرین و نیک اندیشان برای اجرای پروژه‌های مختلف مرتبط با آبرسانی در فارس اهداء و هزینه شده است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس

توسعه فرهنگ استفاده از بازار سرمایه ضروری است

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اهتمام ویژه و تعیین شاخص هایی برای هدایت سرمایه ها به سمت تولید با ورود شرکت‌های تولیدی به بازار سرمایه، انتشار اوراق و سایر ابزارهای نوین تامین مالی در سالجاری گفت : این شاخص‌ها شامل توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات، توسعه معادن و صنایع معدنی، مدیریت بازار و تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس خبر داد؛

آزادی 35 زندانی مالی از زندانهای شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از آزاد شدن 35 زندانی مالی در ابتدای سال جاری با همت خیرین انجمن حمایت زندانیان، از زندان های شیراز خبر داد
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برخی دلالان در دستگاه‌های عمومی به دنبال سودجویی از مال مردم هستند، تأکید کرد: تا زمانی که تمامی بسترهای فساد و تخلف در شهرداری برچیده شود، هیچ چیزی نباید در مسیر تلاش شورای پنجم در راستای شعار شفافیت و سالم‌سازی فضای ارائه خدمت به شهروندان ممانعت ایجاد کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازخبر داد؛

تداوم نظارت بر سلامت مدارس در طول سال تحصیلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس ضمن دریافت گزارش های مربوط به بازدید از مدارس و نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی، بر تداوم این نظارت ها در طول سال تحصیلی تاکید کرد
آغاز کاشت کاهو در قطب تولید جنوب فارس؛

پیش بینی تولید 27 هزار تن کاهو در قیروکارزین

رئیس مرکز جهاد کشاورزی مبارک آباد از آغاز کاشت کاهو در این منطقه از نیمه شهریور ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از 27 هزار تن کاهو در مبارک آباد تولید و روانه بازار مصرف شود.
استاندار فارس با اشاره به پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تاکید کرد: بانک‌ها و دستگاه های اجرایی باید در دو هفته آینده حداقل ۵۰ درصد از سهمیه استان فارس را کسب کنند و فارس جز رتبه‌های برتر کشور در جذب این تسهیلات قرار گیرد.
فرمانده بسیج تخصصی اقشار استان فارس با بیان اینکه قرارگاه رصد امنیت غذایی در قیروکارزین تشکیل می شود، گفت: این قرار گاه با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین به ایفای نقش خواهد پرداخت.
سازمان آگهی های پرسون