مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خبر داد:

27464 حامی جدید در طرح ایران مهربان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: از ابتدای آغاز طرح پویش ایران مهربان تاکنون 27 هزار و 464 حامی جدید در فارس جذب‌شده‌اند.
تصویر 27464 حامی جدید در طرح ایران مهربان

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس ظهر امروز اظهارداشت: طرح پویش ایران مهربان از نیمه دوم شهریورماه سال گذشته تاکنون ادامه دارد و در این راستا تعداد زیادی حامی جدید به جمع حامیان اکرام فرزندان ایتام و محسنین پیوستند.
وی افزود: در طول مدت اجرای طرح پویش، ارتباط با 88 هزار و 85 فرزند معنوی برقرارشده و نیز مبلغ مساعدت این حامیان در این مدت بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان است.


بذرافشان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 120 هزار 716 حامی در استان فارس، حمایت از 26303 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده‌دارند که از این تعداد 9605 نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.


مدیرکل امداد فارس تصریح کرد: مساعدت خیران اکرام در سال 99 به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۹۵۴ هزار ریال بوده که در مدت مشابه در سال 1400 به مبلغ ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال با 60 درصد افزایش ارتقا یافته است.


وی بیان داشت: در این طرح زمانی که صحبت از ارتباط‌گیری حامیان با فرزندان معنوی به میان می‌آید، بدان معناست که هر فرزند ممکن است جهت دریافت کمک و مساعدت برای تأمین نیازهای خود، حداقل به 10 حامی ارتباط داده شود.

این مسئول اضافه کرد: خیران استان فارس در ارائه کمک‌های نوع‌دوستانه در بسیاری از طرح‌ها به‌ویژه ایتام در میان دیگر استان‌ها در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و این روند خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

310739