رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد:

بهره‌برداری از 36 طرح تاثیرگذار صنعتی و معدنی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: با  سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار میلیاردریال 36 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با اشتغالزایی بالا به درجاری  سال  بهره برداری می رسد.
تصویر بهره‌برداری از 36 طرح تاثیرگذار صنعتی و معدنی

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس، حمید رضا ایزدی در دیدار با دردیدار با رئیس کل دادگستری فارس، ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت: نقش و جایگاه ویژه قوه‌قضائیه که از مهم ترین دستگاه های اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: فعالان دستگاه قضایی تلاشگران واقعی عرصه عدالت هستند که با مجموعه خدماتی که انجام می دهند، آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.
ایزدی اظهار داشت: بدون شک رئیس کل دادگستری و دستگاه قضایی استان در امنیت سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای بزرگ اقتصادی و همچنین بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید نقش بسزایی دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بیان داشت: با بهره‌برداری ا ز طرح‌های صنعتی و معدنی در ایجاد صنایع پایین دستی، توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار تاثیر بسیاری دارد.

هیچ‌گونه شکایتی از سامان صمت ارائه نشده است
در این نشست رئیس کل دادگستری فارس افزود: در سال جاری هیچ گونه شکایتی از سازمان صمت رخ نداده و تلاش و کوشش این سازمان در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی و تامین کالاهای اساسی به خوبی مشهود است.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی تصریح کرد: وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای همکاران در سازمان صمت قول داد در یک فرصت مناسب با حضور در این سازمان از نزدیک با فعالیت‌های تلاشگران عرصه صنعت آشنا و با تبادل اطلاعات لازم در پیشگرد صنعت در این استان گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

308511