رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

بخشی از صدای مردم پای صندوق‌های رای اصلاح عملکرد مسئولین است/  برگزاری 200 برنامه در هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی


 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی با بیش از 200  ویژه برنامه  از ششم تا دوازدهم تیر ماه جاری همزمان  در استان فارس برگزار می‌شود.
تصویر بخشی از صدای مردم پای صندوق‌های رای اصلاح عملکرد مسئولین است/  برگزاری 200 برنامه در هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: درهفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکائی که مصادف با هفته قوه قضائیه و بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری و کشته شدن شهید آیت الله بهشتی و دیگر یاران انقلاب است، فارس با توزیع بروشور با محوریت معرفی جنایات آمریکائی‌ها، وبینار‌هار مختلف، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس، نشست‌، میزگرد، سخنرانی و دیگر برنامه‌های اجتماعی و سیاسی به استقتبال این هفته می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از صدای مردم پای صندوق‌های رای اصلاح عملکرد مسئولین بوده است، افزود: حضور 48 درصدی مردم همیشه در صحنه در انتخابات علاوه بر تجدید بعیت با مقام معظم رهبری و ارزش‌های دفاع مقدس، برائت از مشرکین، خنثی کردن دسیسه‌های آمریکای جنایتکار و نیز نوعی پیام به بعضی ازمسئولان در مورد تجدید نظر نسبت به برنامه‌های آن‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطر نشان کرد: بازخوانی و بازبینی جنایات آمریکائی‌ها نسبت به حقوق بشر و کمرنک نشان دادن حضور مردم پای صندوق رای، تخریب نظام اسلامی، تحریم‌ها، منشکلات اقتصادی و معیشتی مهم‌ترین رویکرد این هفته است.

رضایی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با تمدن و فرهنگ ایران اسلامی از طریق مزدوران آن‌ها به ویژه هتک حرمت نسبت به حضور ایرانی‌های مقیم خارج از کشور پای صندوق‌های رای از جمله اهداف هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی می‌باشد.

این مسئول افزود: حفظ جان در فرهنگ اسلامی از اوجب واجبات است و دراین راستا اگر احساس خطر کنند نباید در بسیاری از برنامه‌ها و نیز مسائل اجتماعی شرکت کنند اما حضور تعداد زیادی از مردم به ویژه در شرایط کرونا، نشان از مشارکت حد اکثری در تعیین سرنوشت است.

وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند از طریق ویبینار به آدرس mediabin.ir/live/ https// مراجعه و بسیاری از برنامه‌های ارائه شده در این هفته را مشاهده کنند.

309053