فارس

مسؤول سازمان بسیج سازندگی:

استکبار جهانی با ما جنگ تمدنی دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور: استعمار و استکبار جهانی که نمونه بارز آن آمریکا است، با ما جنگی تمدنی دارد و با اصل انقلاب اسلامی و حکومت صالحین مخالف است.
فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال ٩٩ افزایش ١٠درصدی را نشان می‌دهد.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عنوان کرد؛

اعلام اسامی آثار جشنواره فیلم فجر شیراز/تهیه بلیط فقط از سامانه

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اعلام اسامی آثار بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در ۳ سالن برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد:

افزایش مصرف گاز در ایام کرونا

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۳۱۶ پروژه گازرسانی با اعتباری معادل ۳۱۳ میلیارد تومان در فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس:

حوزه هنری فارس با دست پر به استقبال فجر پیروزی آمد

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در سالروز ورود امام خمینی «ره» به میهن و آغاز جشن های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: نگاه ما همان نگاه فجرآفرین روح خدا و هنر ما تجدید عهد با امام و رهبر عزیزمان است.
سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به شیب صعودی ابتلا و بستری بیماران کرونا در استان فارس، نیازمند همکاری مردم در پیشگیری از مواجهه با موج جدید بیماری هستیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس:

10 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال ۱۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند با جمعیت یک هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.
برای اولین بار در جامعه عشایر اجرا شد؛

سرشماری عمومی نفوس و مسکنِ به شیوه «ثبتی‌مبنایی»

مدیر کل امور عشایر فارس: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش ثبتی مبنایی، با استفاده از داده‌های تطبیقی نسبت به تولید اطلاعات آماری مورد نیاز اقدام می‌شود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

به مناسبت دهه فجر، 1640 برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و عمرانی برگزار خواهد شد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس: بهترین سرمایه اجتماعی کودکان و نوجوانان ما هستند که باید با رشد شایسته و با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی آنها را پرورش دهیم؛ به همین خاطر در ۴۲ مرکز این کانون در استان ۱۶۴۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و عمرانی به منسبت ایام فجر برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزان فارس با موفقیت چشمگیر خود توانستند ۹ مدال از ۳۹ مدال کشوری در المپیاد سلول‌های بنیادی پزشکی بازساختی را از آن خود کنند.