فارس

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان فارس

حضور استان فارس در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه

مدیر شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: حضور استان فارس در نخستین‌ جشنواره ملی که در تهران برگزار می شود از جمله فعالیت‌های علمی و‌ پژوهشی شرکت برق منطقه‌ای استان فارس است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سه مجروح حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی استان در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس:

آموزش امداد و نجات به 12 هزار نیروی مسلح

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در راستای افزایش مهارت‌های کمک‌های اولیه، بیش از 12 هزار از نیروهای مسلح از این‌گونه مهارت‌ها بهره‌مند شدند.
پس از رشد خیره کننده سهام شرکت لعاب ایران از محدوده یک هزار تومان تا دو هزار ۸۰۰ تومان قیمت سهام شرکت وارد یک روند اصلاحی شد و تا محدوده قیمتی فعلی اصلاح کرد و در روزهای اخیر روند متفاوتی را به خود گرفته است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس:

اجرای طرح نذر علمی در فارس

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ توسعه زیر‌ ساخت‌های علمی و پژوهشی طرح نذر علمی در کشور به ویژه استان فارس اجرا شد.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس

کم‌ترین تنش بحران کم آبی در فصل تابستان در فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی کارکنان و کارشناسان شرکت آبفا استان فارس، با کمترین تنش کم آبی روبه‌رو بوده‌ایم.
دانشیار گروه آرتوز و پروتز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دستکش رباتیک پوشیدنی بومی سازی شد

گروه دانشیار آرتوز و پروتز دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای نخستین بار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دستکش رباتیک پوشیدنی بومی سازی شد.
معاون شعب‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس

پرداخت 7317 فقره وام تا سقف 300 میلیون تومان

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان‌فارس گفت: در مده 5 ماه سال‌ جاری به 7‌ هزارو 317 فقره وام بدون ضامن تا سقف 300 میلیون تومان ازسوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس‌ پرداخت شده است.
رئیس انجمن اولیا و مربیان و رئیس کارگروه ماده ۱۸ با بیان اینکه اولیای دانش‌آموزان با سامانه‌های مختلف کار کردند و با سامانه سفیر مهر مشکلی نخواهند داشت، گفت: موضوع سامانه سفیر مهر از حدود هفت سال قبل مطرح شده است و ناگزیر هستیم که به آن سمت برویم و ممکن است در سال نخست به اهداف خود برسیم، اما در سال‌های بعدی به مراحل مطلوب‌تر می‌رسیم.