فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

نمک دریاچه مهارلو آلوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به علت ورود آب فاضلاب به دریاچه مهارلو نمک در یاچه آلوده و غیر قابل مصرف است
مدیر عامل آبفا شیراز خبر داد:

راه‌اندازی شناسه خدمت رسانی در آبفا شیراز

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز‌ گفت: برای نخستین بار برای‌ رفاه حال شهروندان شناسه خدمت رسانی از سوی این شرکت راه‌اندازی شد.
رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

از مستند دریادار حبیب الله سیاری رونمایی شد

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مستند سازی از دلاور مردان عرصه ایثار و شهادت در جامعه بسیار سودمند و اثربخش است.
معاون هماهنگی و امور گردشگری استانداری فارس خبر داد:

شیراز قطب گردشگری سلامت با پذیرش بیش از 8 هزار بیمار داخلی و خارجی

معاون هماهنگی و امور گردشگری استانداری فارس گفت: در مدت 8 ماهه سال جاری 8 هزار و960 بیمار داخلی و به وِیژه از کشور های دیگر برای درمان در بیمارستان های شیراز پذیرش شدند.
مدیرعامل بانک کارآفرین در جریان بازدید از شعب شیراز بر لزوم بهره‌مندی حداکثری از پتانسیل‌های اقتصادی استان فارس تاکید کرد و خواستار هماهنگی کامل همکاران با فرآیند تغییر در سیستم بانکداری متمرکز بانک، موسوم به «پروژه مهاجرت» شد.
مدیر شرکت آبفا شهرستان مرودشت خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی در شهرستان مرودشت

مدیر شرکت آبفا شهرستان مرودشت گفت: در راستای‌ تسریع در توسعه شبکه آ‌ب‌رسانی‌ به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان مرودشت عملیات اجرایی آبرسانی به روستای خالد آباد این شهرستان آغاز شد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: به مناسبت‌ هفته بسیج 600 برنامه فرهنگی، ورزشی و‌ اجتماعی از سوی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز‌ برگزار‌ می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی امسال از چند جنبه بیاد ماندنی خواهدبود، گفت: فارس تنها استانی است که میزبانی آن از جشنواره منطقه‌ای تئاتر برای امسال نیز تکرار شده است.
مدیر عامل شرکت آبفا شیراز:

رشد ۹ درصدی مشترکان آب در شیراز

مدیر‌ عامل آبفا شیراز گفت: تعداد مشترکان آب در شهرستان شیراز به ۹ درصد افرایش‌ یافت.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد:

بیش از 2500 پروژه‌ گردشگری در حال ساخت در‌ کشور

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بیش از 2 هزار و 500 پروژه‌ گردشگری در کشور‌ در حال ساخت است.
رئیس‌ ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب گفت: ششمین همایش سیره نبوی در طب 30 آبان ماه جاری در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.
فرمانده انتظامی فارس گفت: در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی از سوی پلیس انتظامی فارس یکی از گروگانگیران مسلح دستگیر و فرد دیگر بر اثر عدم هشدار به اخطار پلیس به هلاکت رسید.
معاون فرهنگ و آموزش‌ بنیاد‌ مهدویت(عج)کشور‌ گفت: در راستای‌ ترویج فرهنگ مهدویت، سومین همایش‌ مهدویت‌ و انقلاب اسلامی 19 بهمن سال‌ جاری‌ در‌ شیراز برگزار‌ می شود.