فارس

وزیر‌ صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای دومین سفر رییس‌ جمهور و هیئت همراه طرح های ملی شامل شرکت نتیل پارس، محور طسوج به کوار و طرح تولید شفت‌های صنعتی در‌ مجتمع ذوب آهن پاسارگاد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: با هدف پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی این شهرستان از کارخانجات صنعتی سوسیس و کالباس بازدید به عمل آمد و مولفه‌های رعایت ضوابط بهداشتی و محیط زیستی در این کارخانجات مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر‌ کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس

واگذاری 7500 واحد مسکونی در سفر‌ هیئت دولت به استان فارس

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس‌ گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن 7 هزارو 500 واحد مسکونی در‌ سفر ریاست‌ جمهوری و هیئت دولت‌ به متقاضیان در استان فارس واگذار می شود.
امام جمعه شیراز گفت: حق واقفان در جامعه به خوبی ادا نمی شود و برای ترویج وقف نیاز به توجه جدی دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هفته ناجا از 13 تا 19 مهرماه جاری با موضوع پلیس انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت در استان‌ فارس برگزار می شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

ایران بر روی قله‌های پیروزی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت: ایران اسلامی در‌ تمامی‌ عرصه‌ها بر‌ قله پیروزی‌ قرار دارد.
استاندار فارس گفت: آبفا شیراز در سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی مقام نخست کسب کرد که نشان از تلاش مجموعه این شرکت در مقابله با خشکسالی و کم آبی در کلانشهر شیراز است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس

آیین جهاد و مقاومت در استان فارس

مدیر‌ کل حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان فارس گفت: آیین جهاد‌ و مقاومت همزمان‌ با سخنرانی تصویری مقام معظم‌ رهبری در‌استان فارس برگزار شد.