کلاهبردار مأمورنما به دام افتاد

فرمانده انتظامی زابل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار مامورنما درآن شهرستان خبر داد.

تصویر کلاهبردار مأمورنما به دام افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی شکایت 2 شهروند از کلاهبرداری ناشناس، که با معرفی خود به عنوان مأمور گزینش ناجا ،با اخذ مبالغی به آنها وعده استخدام در نیروی انتظامی را داده بود ، موضوع شناسایی و دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را در محل سکونتش درخیابان بعثت زابل دستگیر کردند.

ثمره حسینی بیان کرد: متهم 25 ساله در تحقیقات تکمیلی و در مواجهه حضوری با شکات به 2 فقره کلاهبرداری به مبلغ 150 میلیون ریال از شهروندان با وعده استخدام آنها در ناجا و جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مأمور گزینش ناجا و همچنین جعل اوراق استخدامی و نامه های اداری مرکز گزینش ناجا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: تا برای پیشگیری از تکرار این گونه جرائم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و برخورد با افرادی که با معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و سازمانهای مختلف قصد اخاذی را دارند، سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری این افراد کلاهبردار اقدام شود.

284127