هشدارهای پلیس به زائران اربعین حسینی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، هشدارهایی را در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری به عزاداران اربعین حسینی ارائه داد.
تصویر هشدارهای پلیس به زائران اربعین حسینی

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حکیم عبداللهی در گفت‌وگویی، ضمن ارائه هشدارهایی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری به عزاداران اربعین حسینی تاکید کرد: مردم به تبلیغات دروغین در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر سفر به کشور عراق در زمان اربعین حسینی با ویزای آسان و یا تورها و آژانس‌های مسافرتی ارزان توجه کنند و صرفاً به اطلاعیه‌های سازمان حج و اوقاف توجه داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با یادآوری اینکه زائران در نگهداری اسناد و مدارک هویتی و مسافرتی خود باید دقت لازم را داشته باشند، افزود: زوار به هیچ عنوان اسناد و مدارک هویتی خود را به افراد غیر مسئول تحویل ندهند.

وی تصریح کرد: زائران به هیچ عنوان کپی مدارک را به افرادی که ناشناس هستند، تحویل ندهند و به محض مفقودی اسناد و مدارک هویتی، مراتب را به مسئول کاروان و کنسولگری ایران در عراق اطلاع دهند و یا به محض برگشت به کشور به مراجع قضائی و انتظامی گزارش دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه زوار مواظب خرید و فروش کالاهای تقلبی در شهرهای مرزی و کشور عراق باشند، گفت: زوار همچنین از مدارک هویتی خود مانند گذرنامه از طریق گوشی تلفن همراه عکس تهیه کنند؛ همچنین از به همراه بردن مدارک اضافی مانند گواهینامه، کارت ملی و… که در ایام مراسم اربعین لزومی به آنان نیست، خودداری کنند.

412764