خوزستان

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

برای کمتر شدن مشکلات مالکان باشگاه‌ تلاش می‌کنیم

نصیری با اشاره به اینکه باشگاه‌داران مظلوم واقع شده‌اند گفت: قطعا دغدغه باشگاه‌داران جزو اولویت‌های ما است و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.
شاهرخی با اشاره به فعالیت خوب رشته والیبال ساحلی در استان خوزستان، گفت: خوزستان در دهه‌های گذشته در والیبال ساحلی هیچ گونه فعالیتی نداشت و اقدام هیات مبنی بر فعال‌ کردن این رشته با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مورد تائید فدراسیون قرار گرفت.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان خبر داد:

تیم دو و میدانی خوزستان بر سکوی سوم لیگ کشور

پویا گفت: تیم دو و میدانی شهرداری گتوند به عنوان نماینده استان خوزستان با کسب ۴۰ امتیاز در مرحله نخست لیگ کشور در جایگاه سوم ایستاد تا دو و میدانی خوزستان نیز جایگاه خود را بیش از پیش پررنگ کند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان‌ها از طریق وبینار برگزار شد

ناصری مقدم از برگزاری دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان ها از طریق فضای مجازی (وبینار) خبر داد و گفت: این نشست با هدف بحث و بررسی در خصوص نحوه اجرای طرح های ملی، بررسی عملکرد معاونین ورزش بانوان استان ها و نحوه فعالیت رئیس بانوان هیأت های ورزشی برگزار شد.
دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خبر داد:

فعالیت تنیسورهای خوزستانی به صورت انفرادی

بخشنده با اشاره به اینکه آینده خوبی در انتظار رشته تنیس روی میز استان خوزستان است گفت: فعالیت تنیسورهای خوزستانی متوقف نشده است و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.
رئیس هیات دوو میدانی خوزستان خبر داد:

کاروان ۴۳ نفره دوو میدانی خوزستان در راه لیگ کشور

غلامرضا خنفری گفت: برای اولین بار در تاریخ دوو میدانی خوزستان ، کاروان ۴۳ نفره نوجوان دوو میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به ورزش محلات اهواز

حیدری از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:

لزوم تلاش برای افزایش مدال‌آوری در ورزش بانوان خوزستان


معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه بانوان این استان سال گذشته در مسابقات آسیایی ۱۲ مدال و در مسابقات جهانی ۴ مدال کسب کردند، گفت: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر در مدال‌آوری رشد داشته باشیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه روسای هیات های ورزشی باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشند،گفت:ورزش بانوان خوزستان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت توجه به این بخش می توان به موفقیت‌های بیشتری در ورزش دست پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدام جدید در ورزش استان، گفت: برای کمک به ورزشکاران نخبه در حال رایزنی با اسپانسرها هستیم تا هر ورزشکار مدال‌آور استان یک اسپانسر داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره اینکه برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است گفت: در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند.
رئیس هیات اسکواش خوزستان از راه‌اندازی رشته پدل در استان خبر داد و ابراز کرد: امید است بتوانیم این رشته مفرح و پرنشاط را در استان تعمیم دهیم.