ترافیک روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: معابر منتهی به مرز شلمچه ترافیک روان است و هیچ‌گونه انسداد و گره ترافیکی وجود ندارد.
تصویر ترافیک روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ فرید کریمی زاده عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در کنار سایر همکاران انتظامی استان به منظور تسهیل تردد آسان زائران در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: با توجه به رصد و پایش‌های مرکز مانیتورینگ معابر منتهی به مرز شلمچه دارای بار عادی و ترافیک روان هستند و هیچ‌گونه انسداد و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از زائران حسینی درخواست می‌شود که نهایت سعی خود را به کار ببرند تا سفر خود را مدیریت کنند؛ همچنین زوار باید سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند تا به راحتی و در کمال آسایش و آرامش به زیارت عتبات و عالیات مشرف شوند.

سرهنگ کریمی‌زاده با تأکید بر اینکه رانندگان از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در حوزه رانندگی اجتناب کنند، تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و استفاده نکردن از کمربند ایمنی است و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اضافه کرد: رانندگان در طول مسیر رفت و برگشت باید استراحت کافی را داشته باشند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

وی درخواست کرد: از زائران اربعین حسنی که با وسیله نقلیه به مرزها مراجعه می‌کنند، درخواست می‌شود که وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌ها تعیین شده منتقل و از هرگونه توقف در سطح معابر خودداری کنند.

سرهنگ کریمی‌زاده با اشاره به اینکه در برخی از معابر ممکن است که محدودیت‌های ترافیکی اجرا شود و رانندگان باید همکاری لازم را با پلیس داشته باشند، گفت: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی با کمال افتخار خدمتگذار زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

414626