خراسان شمالی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو، با اشاره به پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنوردشامل روستاهای مسیر و مناطق کمتر برخوردار مرکز استان برای بهره‌مندی از آب سد شیرین دره گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۷ جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی قرار گرفت و این دفتر قول می‌دهد تا پروژه تا در سال ٩٩ به بهره‌برداری برسد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در اربعین نباید ساکت باشیم؛ بلکه باید یک مراسم نمادین و محوری داشته باشیم، افزود: در این راستا می‌توان پایگاه‌هایی در سطح شهر به همراه صوت مداحی و البته بدون پذیرایی راه‌اندازی کرد تا در شهر فضای اربعین منعکس شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اتمام ساخت ۴ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در این حوزه تسهیلات ارائه شده است.
استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با انتقاد از نبود آمار دقیق از وضعیت کرونا در استان، به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی 3 روز فرصت داد تا با جمع بندی داده های نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و اصناف، تحلیل نهایی را از شرایط کرونا در خراسان شمالی ارائه دهند.
اعمال سلیقه بلای جان مهدهای کودک‌ بجنورد شده است؛

شهریه برای هیچ و پوچ

اعمال سلیقه‌های شخصی در برنامه‌ریزی مهدهای کودک‌ بجنورد باعث شده اصول تربیتی کودکان در این محل‌ها نادیده گرفته شود که در پی آن ضربات سنگینی به روح کودک و خانواده‌اش وارد می‌آید.
رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در حاشیه سفر به خراسان شمالی؛

مربیان مطرح ملی تکواندو به استان‌های مختلف اعزام می‌شوند

رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو گفت: این فدراسیون برای ارتقا سطح تکواندو در استان های مختلف آمادگی اعزام مربیان مطرح به اقصی نقاط کشور را دارد.
مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی، از کاهش بیش از ۱۶ درصدی اهدای خون در استان طی شهریورماه امسال خبر داد و گفت: با توجه به مصرف خون‌های اهداشده در بخش‌های مختلف، هم‌اکنون استان نیازمند اهدای خون توسط مردم است.
شیوع ویروس کرونا، بازار صادرات، واردات و عرضه و تقاضای بسیاری از اقلام و کالاهای اساسی از جمله حبوبات را تحت تأثیر قرار داد؛ به طوری که قیمت ها به شدت نوسانی شد و حتی چندین برابر افزایش یافت و در نهایت کمبود برخی محصولات در بازار مردم را هم غافلگیر کرد.
نا به سامانی سال گذشته در عرضه زعفران، غافلگیر کننده بود که امسال برای پیشگیری از این بحران، بازارچه زعفران در فاروج به عنوان قطب تولید طلای سرخ خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.
نقطه آغاز بی توجهی بی کرونا‌;

خراسان شمالی و بحران عدم ارائه آمار کرونا

عدم ارائه آمار مربوط به کرونا در خراسان شمالی باعث شده مردم این استان به بی‌تفاوتی نسبت به این بیماری دچار شوند تا حدی که فقط نیمی از مردم خود را ملزم به استفاده از ماسک می‌دانند.
۱۲ مدرسه با ۲۵ کلاس درس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
مدیر هنری بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره هنری ققنوس در کشور گفت: برگزیدگان جشنواره به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا برای نخستین بار جهاد هنری در کشور شکل بگیرد.