در پاسخ به اعتراض و تلاش برای ورود به ورزشگاه:

بانوان را با اسپری فلفل بدرقه کردند

بازی ایران و لبنان در حالی در مشهد مقدس به پایان رسید که نیروی انتظامی برای متفرق کردن تعدادی از بانوان از جلوی درب ورودی ورزشگاه اقدام به استفاده از اسپری فلفل کرد.
تصویر بانوان را با اسپری فلفل بدرقه کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، از مشهد مقدس، بانوان طرفدار فوتبال در حالی ۹۰ دقیقه پشت درب های بسته ورزشگاه امام رضا(ع) ایستادند که نهایتا برای متفرق کردن آنها از اسپری فلفل استفاده شد.

با توجه به حساسیت ها و اهمیت بازی تیم ملی ایران انتظار می رفت تمهیدات ویژه ای برای این بازی از سوی فدراسیون فوتبال و هئیت فوتبال استان خراسان رضوی اندیشیده میشد.

اتفاقات رخ داده در ورودی های ورزشگاه به شکلی پیش رفت که بسیاری از بانوان در اواسط نیمه دوم در اعتراض به جلوگیری از ورود آنها با وجود‌ در اختیار داشتن بلیط به سمت درب ورودی رفته و تلاش داشتند تا با فشار درب ورودی با بازکنند.

نیروی انتظامی در پاسخ به تلاش بانوان برای بازگشایی درب ورودی از اسپری فلفل استفاده کردند تا بتوانند فضای تجمع جلوی درب ورودی را متفرق کنند.

به صورت کلی هجوم بانوان برای بازگشایی درب ورزشگاه و استفاده نیروی انتظامی از اسپری فلفل در مواجهه با بانوان امری غیرعرف می باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال خراسان رضوی باید برای ایجاد چنین شرایطی که حاصل بی برنامگی آنهاست پاسخی صریح و شفاف بدهند.

خبرنگار مرتضی یگانه

390368