تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۶۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
مونسان در دیدار با سفیر ایتالیا مطرح کرد:

افتتاح بیش از ۲۸۰ هتل در دولت دوازدهم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه تحریم‌ها نتوانست ما را متوقف کند، گفت: در دولت دوازدهم بیش از ۲۸۰ هتل افتتاح کردیم و اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ طرح در این حوزه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.
مشاور حقوقی کمیته نظام فنی، اجرایی مجلس شورای اسلامی:

تهران14 هزار هکتار بافت نا ایمن شهری دارد

بدون توجه به نحوه تعاریف مربوطه به بافت فرسوده، چیزی معادل 14 هزار از 70 هزار هکتار شهر تهران را بافت نا ایمن شهری تشکیل داده است.
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در پی سفر معاون اجتماعی معاون اول رئیس جمهوری از قلعه ایرج و پیگیری های انجام شده،  صدمین پایگاه ملی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قلعه ایرج شهرستان پیشوا راه‌اندازی می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک سوداگر مرگ که تحت پوشش مسافر کشی، مواد مخدر در جنوب تهران توزیع می‌کرد، خبر داد و گفت: از خودروی متهم ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.
رئیس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات با بیان اینکه با اجرای متناسب‌سازی، انتظار دو دهه بازنشستگان تامین اجتماعی تحقق پیدا کرد، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را همواره دنبال کنیم.
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران که شعار (شورای دانا - شهر توانا) برای این دوره انتخابات برگزیده است، گفت: حدود 2500 نفر برای انتخابات این دوره ثبت نام کردند. اما بیش از دو هزار نفر از این افراد که همه قابل احترام هستند، کوچکترین مطالعه و پژوهش و نقطه نظری پیرامون شهر تهران، شورای شهر و شهرداری تهران و ابعاد و جوانب آن را نداشتند.
یک مسئول میراث‌فرهنگی کشور از برگزاری نمایشگاه "ری از نگاه تصاویر کارتونی" در راستای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی تهران خبر داد.
استاندار تهران با اشاره به افزایش ۲ هزار و ۴۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های موجود در استان گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی در خواست داشتند با تامین نقدینگی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها طرح درمانگاه‌های سرپایی تداوم یابد. در صورت تحقق این طرح بار پذیرش بیمار در بیمارستان‌ها به حداقل می‌رسد.
استاندار تهران گفت: متاسفانه با توجه به اینکه در موج چهارم هنوز به پیک نرسیده‌ایم و ویروس جهش یافته با ویروس اولیه متفاوت است نیازمند دقت نظر بیشتری هستیم و اکنون با افزایش بیماران و به دنبال آن فوتی‌ها مواجه هستیم همچنان که امروز ۴۰۵ فوتی در سطح کشور داشتیم.
سرهنگ امید بهمنیاری در گفت وگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری ۱۱۶ سارق در اجرای طرح رعد ۴۲

سرهنگ بهمنیاری از دستگیری ۱۱۶ نفر سارق در سطح شهرستان ری و رضایت مندی مردم از سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد.