تهران

صیادشیرازی با اعلام اینکه در حوزه حکمرانی شهر تهران برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم، گفت: این برنامه‌ها در تئوری شخص بنده است و البته با عزیزان جوان همچون تشکل «نسل نو» هم در تعامل و ارتباط هستیم و این تئوری نیز که به آن اشاره شد، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.
به همت اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران؛

کمپین «من صنایع‌دستی عیدی می‌دهم» برای نوروز 1400 راه‌اندازی شد

مدیر کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران گفت: به منظور حمایت از عرضه تولیدات 10 هزار هنرمند صنایع‌دستی و همچنین ترویج صنایع‌دستی به عنوان یک کالای کاملا کاربردی در زندگی روزمره؛ کمپین «من صنایع‌دستی عیدی می‌دهم» در نوروز 1400 راه‌اندازی شده است.
امام جمعه لواسانات گفت: کلاک، نمادی از یک فساد بزرگ است و تخریب آن، نماد مبارزه با فساد و نماد عدالت تلقی می‌شود.

پروژه ۱۰۰۰ هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران صبح امروز یکشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
امروز جمعه پانزدهم اسفندماه بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، آلاینده شاخص «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۹ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است و وزش باد مؤثر تا اواخر وقت امروز ادامه خواهد داشت.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه به مناسبت نوروز ۳ میدان تره بار جدید و ۳ ایستگاه آتش نشانی افتتاح خواهند شد، گفت: ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی تنظیم بازار در میادین تره بار توزیع می شود.

رییس جمهوری گفت: با افتتاح فاز اول، بار ترافیکی بزرگی از روی کرج برداشته شد، برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه برگزاری حراج فصلی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت مجوز مجاز است گفت:در جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی تاکید بر عرضه کالای تولید داخل است، کالاها باید با برچسب قیمت در معرض دید خریداران قرار گیرند و فروشنده هم مکلف به صدور فاکتور فروش است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا و گفت وگو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها دقایقی پیش وارد شهرستان پیشوا شد.
عضو کارگروه مجمع جوانان بخش بوستان: بر اساس داده‌های پزشکی قانونی آمار خودکشی در ۹ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. یک روانپزشک می‌گوید علت اصلی افزایش خودکشی "سیاست‌های غلط جمعیتی در گذشته بدون توجه به نیازهای جوانان" است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ری خبر داد:

کشف مدفن زکریای رازی صحت ندارد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری گفت: «خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر کشف محل دفن زکریای رازی بعد از ۱۱۰۰ سال در قبرستان امام‌زاده شعیب(ع) صحت ندارد و کشفیاتی صورت نگرفته است.»