تهران

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: اداره‌های بیمه سلامت در شهرستان‌ها به تدریج از ابتدای خرداد ماه و پس از اطلاع رسانی موثر به کل پزشکان شاغل در شهرستان، پذیرش نسخه‌های کاغذی توسط داروخانه‌ها و موسسه‌های پاراکلینیک را متوقف می‌کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: تعداد پزشکان شاغل دراستان تهران براساس بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۰ هزار نفر برآورد شده و شرایط استقرار نسخه الکترونیک دراستان تهران با سایراستان‌ها متفاوت است و چالش‌هایی به همراه دارد.
اولین همایش ملی زاگرس‌نشینان با محوریت پاسداشت مقاومت و پایداری زاگرس نشینان با حضور نخبگان ۱۵ استان زاگرس نشین ۴ خرداد در تهران برگزار شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مجموعه آموزش‌هایی پیش‌بینی شده است که به ماموران اجرایی محیط زیست استان تهران ارائه می‌شود که این آموزش‌ها کاربردی است و به آنان در انجام ماموریت‌های سازمانی کمک کند.
رئیس شورای ائتلاف استان تهران با اشاره به انتخاب اولیه 84 نفر از سوی مجمع عمومی این شورا برای حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: تلاش داریم تا لیست نهایی شورای ائتلاف در تهران را تا پایان هفته جمع بندی و نهایی کنیم.
کیفیت هوای پایتخت در حالی برای هفتمین روز متوالی از شروع خردادماه در شرایط سالم قرار گرفته است، که طی ۲۴ ساعت گذشته آلاینده ازن از بیشترین غلظت برخوردار بوده است.
آیین افتتاح مجموعه تاریخی و گردشگری رازی با حضور دکتر حناچی شهردار تهران و اعضای شورای شهر در شهر ری، جنب برج طغرل برگزار شد.
شهردار منطقه 12 در آیین افتتاح و بهره‌برداری مرکز واکسیناسیون تجمیع کووید-19 در مجموعه ورزشی الزهرا (س) واقع در خیابان مختاری، این مرکز را چهارمین مرکز واکسیناسیون منطقه 12 معرفی کرد و از راه‌اندازی یک مرکز دیگر در بازار تهران در آینده نزدیک خبر داد.
اولین ماه از سال ۱۴۰۰ بازار مسکن در مناطق پرتقاضای شهر تهران با ۱ تا ۴ درصد افت قیمت همراه بود؛ در این بین بیشترین کاهش در مناطق ۲ و ۴ که معمولا جزو چهار منطقه پرمعامله محسوب می شوند با ۴.۳ درصد افت ماهیانه رخ داد و قیمتهای قطعی در منطقه ۵ نیز ۱.۱ درصد پایین آمد.

یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از بی‌توجهی به گردشگری در تهران بر ضرورت ایجاد سازمان گردشگری در شهر تهران تاکید کرد.
خضریان گفت: بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است مردم شاهد قیمت‌های متفاوت نان در نانوایی‌های مختلف باشند که این امر موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.
سردار لطفی گفت: کار آگاهان توانستند طی عملیاتی پیچیده، ۷ نفر را که سارقان مسلح و مالخران بودند دستگیر کنند. پیگیر هستیم تا روند پرونده را به اتمام برسانیم.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: سدهای پنجگانه تهران از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش های رگباری وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران از دستگیری مردی خبر داد که با سلاح سرد به درمانگاهی در شرق تهران حمله کرده بود.

یک مسئول میراث فرهنگی کشور از تشکیل کارگروه حفاظت از کوه بی‌بی شهربانو خبر داد و گفت: به دلیل قرار داشتن آثار تاریخی و ثبت ملی مهم نظیر استودان، برج‌ نقاره‌خانه، مقبره بی‌بی شهربانو، گنبد اینانج صیانت از کوه‌ بی‌بی شهربانو دارای اهمیت فراوان است.