تهران

رئیس اتاق اصناف بهارستان عنوان کرد:

ورشکستگی 2 هزار واحد صنفی در بهارستان

درویشی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان از ورشکستگی ۲ هزار واحد صنفی فعال به دلیل مشکلات ناشی از کرونا در شهرستان بهارستان خبر داد.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که معلمان بهارستانی با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم دسترسی 1800 دانش آموز به گوشی هوشمند است که با توجه به تدریس غیر حضوری نمی توانند از آن بهره ای ببرند.
تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت

باد شدید و کولاک در تهران

طبق اعلام سازمان هواشناسی باد شدید و کولاک پدیده حاکم در شهر تهران تا ظهر روز شنبه خواهد بود.
شهردار تهران گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در روزهای سرد سال احتمال تغییر شکل سوخت‌های مصرفی در صنایع حاشیه‌ای تهران وجود دارد و ما احتمال استفاده از مازوت را پیگیری می‌کنیم.
مردم باید هشدارهای پلیس در امر کیف قاپی و سرقت تلفن همراه را جدی بگیرند، اکثر سرقت‌های تلفن همراه و کیف قاپی بر اثر بی احتیاطی خود مردم است.
نشست فوق العاده کمیته انضباط شهری صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند و با حضور معاونت اداری- مالی، خدمات شهری، مسئولین حراست و امور اداری برگزار و برنامه ریزی های لازم بمنظور کاهش سرقت از تجهیزات شهری و اموال عمومی اتخاذ شد.
در روزهایی که مردم با کرونا دست و پنجه نرم می کنند و مسئولین مدام به رعایت پروتکل های های بهداشتی تاکید دارند ، بازار فروش اموال دست دوم و مسروقه در شیطان بازار نسیم شهر داغ شده است.
سپاه پاسداران شهرستان بهارستان «یلدا همدلی» را بهانه ای کرده تا ضمن پاسداشت آداب و آئین ها ، با انجام فعالیت های خیرخواهانه نیازمندان را در طولانی ترین شب سال خوشحال کند.
بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 18 فعالیت واحدهای صنفی ممنوع است؛ با این وجود واحدهای صنفی بهارستان از این قضیه اظهار بی‌اطلاعی کرده و یا نسبت به آن بی‌توجه هستند.
با همکاری پلیس فتا انجام می‌گیرد؛

برخورد قانونی با عاملان فروش حیوانات وحشی

رییس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به جرم بودن خرید و فروش حیوانات وحشی از برخورد قانونی با عاملان فروش حیات وحش با همکاری پلیس فتا خبر داد.