تهران

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تنها در تهران حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد طلا فروش فعال در فضای مجازی اقدام به داد و ستد طلا می‌کنند که از هیچ مجوزی، نه در فضای مجازی و در معاملات فیزیکی برخوردار نیستند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.

وقتی گردشگران برای طعم متفاوت سفر می‌کنند؛

غذای خوشمزه شمیرانات به منوی گردشگری تهران اضافه شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شمیرانات از اضافه شدن «والک پلو» به منوی غذایی تاسیسات گردشگری شمیرانات تهران خبر داد و گفت: ترویج میراث غذایی ضمن حفظ هویت فرهنگی موجب توسعه گردشگری غذا نیز می‌شود.
انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ مهمترین رویداد پیش رو در سال ۱۴۰۰ انتخابات است که در حوزه تهران چهار انتخابات برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد، گفت: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضروری حداکثر تا ۳۰ درصد می‌توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.
به منظور بازدید از خانه‌های ارزشمند تاریخی در محله عودلاجان صورت گرفت:

اولین تور گردشگری و عکاسی با دوچرخه در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از برگزاری اولین تور گردشگری و عکاسی با دوچرخه، به منظور بازدید از خانه‌های ارزشمند تاریخی در محله عودلاجان خبر داد.

آیا کارمندان دورکار می شوند؟

موج چهارم کرونا به پایتخت رسید


معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری و سرپایی بیماران کووید۱۹ در تهران، گفت: برای اینکه کاملا متوجه تاثیرات سفرها بر روند بیماری در کشور باشیم حدودا ۱۰ روز دیگر باید صبر کنیم. چیزی که فعلا برای ما مشخص است این نکته است که موج چهارم کرونا به تهران رسیده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به مشاهده ۴۳ میلیون وسیله نقلیه طی نوروز ۱۴۰۰ در راه‌های استان، گفت: در مقایسه با نوروز ۹۸ افزایش۱۶ میلیونی تردد ثبت شده است.
پایتخت ایران موزه ای به وسعت یک شهر

تهران در نوروز 1400 را از داخل خانه‌تان 360 درجه ببینید

نوروز و تعطیلات با دیدنی‌هایش معنا پیدا می‌کند و چه خوش که با چند کلیک رایگان به دیدن جاذبه‌های تهران برویم و شهرمان را بهتر بشناسیم، که سرقفلی هر دیار و شهروند شدن هر شهری، در شناخت بهتر و بیشتر تاریخ و فرهنگ آن دیار و محل سکونت‌، تجلی پیدا می‌کند.
نصرالله پریچهره به مناسبت فرارسیدن هفته جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بیشتر جوانان در جهت گشایش مشکلات و شکوفایی و رونق کشور در ابعاد مختلف به ویژه عرصه ورزش و جوانان باشیم.