تهران

سرپرست امور عشایر استان تهران از استقرار کامل این جامعه تولید کننده در مناطق ییلاقی (سردسیر) استان خبر داد و گفت: عشایر تا نیمه شهریورماه در زیر سیاه چادرهای عشایری زندگی خواهند کرد.
پیروزحناچی شهردار تهران، معتقد است که «تهران شهری برای همه»، یعنی همه ساکنان آن از خدمات شهری به طور یکسان برخوردار باشند و اقلیت‌های دینی نیز به همان میزان از امکان ارائه شده استفاده کنند.
خبرها و گزارش‌ها از مراکز واکسیناسیون در تهران و البته برخی کلانشهرها، حکایت از ازدحام جمعیت و تشکیل صف‌های طولانی دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تغییر نام برخی معابر و مکان شهر تهران موافقت کردند که از مهمترین این نام گذاری ها می توان به نام گذاری معبری به نام استاد خسرو شکیبایی، استاد محمد نوری، استاد حسین گل گلاب شاعر سرود "ای ایران"، تغییر نام ایستگاه مترو در خط ۷ به نام مدافعان سلامت و تغییر نام دو معبری به نام ایلام و اردبیل اشاره کرد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران درباره تخریب مجسمه میدان آزادی توضیح داد و گفت: این مجسمه از جمله المان‌های موقتی است که در بهارستان سال 98 در تهران نصب شد و به دلیل نداشتن زیرساخت‌های مناسب نظیر بتن و اسکلت بندی امکان مرمت آن با هزینه معقول ممکن نبود.
مدیرکل حریم شهرداری تهران از تهیه پیش نویس تفاهم نامه‌ای فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اداره کل حریم شهرداری تهران برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم شهر تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت بارش‌ها و وضعیت ذخایر سدهای این استان گفت: امسال شهر و استان تهران در قسمت نارنجی قرار گرفته و تا به این لحظه وارد شرایط قرمز نشده‌ایم.

اطلاعیه ائتلاف طهران قوی خطاب به دست اندرکاران انتخابات شورای شهر تهران:

پاسدار حق الناس باشید

دبیرخانه ستاد ائتلاف بزرگ "طهران قوی – شورای مردمی" با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به دست اندرکاران برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اخباری که از نحوه شمارش آرا منتشر شده است، خواستار دقت جدی در پاسداری از آراء میلیونی مردم تهران شد.
طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان در روز ۳۰ خردادماه وجود دارد، در همین رابطه جدول زمانبندی قطعی برق منتشر شد.
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با بیان اینکه روند کاهشی بیماری کووید-۱۹ در تهران بسیار بطئی، کند و در عین حال سینوسی است، گفت: با توجه به این روند همچنان نگرانی‌هایی وجود دارد که اگر کاهش سطح رعایت پروتکل‌ها را داشته باشیم، ممکن است موج جدید ایجاد شود.
میرسلیم در توئیتر مطرح کرد؛

مردم با دل شکسته باز هم حماسه آفریدند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کسی را برگزیدند که در مقابل مردم فروتن و برای احقاق ⁧‫حق‬⁩ آنها باجرأت و برای برکندن ریشه‌های فساد دلیر و بر اخلاق محمدی استوار است.
دیدار رییس اتاق بندرعباس با سفیر اکراین در تهران:

ضرورت گسترش تعامل اقتصادی هرمزگان و اوکراین

در جلسه میان سفیر فوق العاده و تام الاختیار اوکراین در جمهوری اسلامی ایران با محمدرضا صفا رییس اتاق بندرعباس بر ضرورت گسترش ارتباطات و تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید شد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.
شهردار منطقه 11 تهران گفت: با هدف حفظ بناهای ارزشمند قدیمی و زیبا سازی منظر شهری، مرمت سردر و دالان داخلی گاراژ رحیمی در خیابان ایروانی با قدمت دوران پهلوی که دارای نمای تاریخی واجد ارزش است؛ آغاز شد.
تماشای یک ویژه برنامه انتخاباتی از شبکه تهران؛

«سلام به آینده » را جمعه ببینید

«سلام به آینده» عنوان ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما است که روز جمعه ۲۸ خرداد روی آنتن می رود.