تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بیان داشت باید در ایام محرم فضای شهر سیاه پوش شود و باید از شعارهایی استفاده کنیم که یادآور نهضت محرم است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای نجات استان تهران از بحران آب باید پساب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و آبیاری فضای سبز جایگزین آب‌های زیرزمینی شود، اگر این اقدام رخ ندهد در آینده با خالی‌شدن سفره‌های زیرزمینی تهران و وقوع فرونشست روبرو خواهیم شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مصوبه مجلس باعث این شد که آقای روحانی در واپسین روزهای دولت خود، نتواند منافع ملی را آنگونه که دوست داشت و آنچه که به شرکت‌های غربی قول داده بود را از دست بدهد و یغما به بفرستد.
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اعلام این خبر که وضعیت بیماری کرونا در تهران بسیار بحرانی است، گفت: شدت ابتلا در تهران بسیار بالا است و در شانزده ماه گذشته چنین تجربه‌ای نداشته‌ایم.
مدیرکل راهداری استان تهران اعلام کرد؛

هجوم مسافران به اتوبوس‌های بین‌شهری / برخورد با متخلفان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: مردم در این روزها با توجه به اینکه نمی‌توانند با وسیله نقلیه شخصی خود سفر کنند به اتوبوس‌ها و دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری هجوم آوردند. در این میان تخلف‌هایی از سوی برخی رانندگان و شرکت‌ها صورت گرفته که با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه نماز عید قربان در شهرهای زرد و آبی بدون مانع و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در شهر تهران به دلیل اینکه نماز جمعه برگزار نمی‌شود نماز عید قربان نیز اقامه نخواهد شد.
مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری از آغاز پروژه مرمت نقش‌ برجسته چشمه‌علی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در دقیقه 90 فعالیت مدیران کنونی شهرداری عزل شد. برخی نمایندگان مجلس هم از ارائه گزارش های تخلفات گسترده حناچی و تیم تحت مدیریتش خبر داده‌اند و حالا مدیر برکنار شده شهرداری هم می‌گوید، اسناد تخلفات مختلف را به دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ارائه کرده و دیو 7 سر فساد در شهرداری شکل گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تدوین سند جامع آب استان به منظور تامین پایدار آب در آینده نزدیک خبر داد.

رییس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان‌ها خیلی خوب نیست؛ به طوری که تقریبا تمام بیمارستان‌های شهر تهران اشباع شدند، گفت: معمولا دو هفته بعد از آغاز اپیدمی آمار فوتی‌ها افزایش می‌یابد.
با اطلاع، هدایت و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد انتخابات استان تهران، اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر که تماماً غیرنظامی بودند در شهر پردیس شناسایی و دستگیر شدند.