تهران

استاندار تهران ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران از برگزاری انتخابات استان در سلامت کامل خبر داد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کل کشور میزان مشارکت ۴۸.۸ و در تهران ۴۳.۳۸ درصد بوده که رشد ۸ درصدی داشته و نشان دهنده اقدامات موثر است.
شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح باغ ایرانی حکیم درباره انتشار برخی قراردادهای شهرداری در سایت شفاف و شایعاتی مبنی بر تخلفات صورت گرفته گفت: تصور نمی‌کنم که دستگاهی که سالانه حدود ۶۰ هزار میلیارد هزینه می‌کند، تخلفی انجام دهد. البته بازرسی شهرداری موضوع را بررسی می‌کند اما اینگونه که دوستان نوشته‌اند، نیست.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد: منتخبان مردم در شوراها، شهردارانی امانت‌دار و کارآمد انتخاب کنند که مسئولیت را طعمه‌ای برای پر کردن جیب خود نبینند، اهل فساد نباشند و خود را خدمت‌گزار مردم و مردم را ولی‌نعمت خود بدانند.
چهره پایتخت و به طور کلی وضعیت قابل مشاهده از استان تهران به گونه‌ای است که نشان می‌دهد این استان از وضعیت «قرمز» کرونایی خارج شده است.

رییس جامعه مجتمع‌های بین‌راهی گردشگری استان تهران تخمین زد؛

فعالیت هزار باغ و واحد پذیرایی غیرمجاز در اطراف تهران

رییس هیأت‌مدیره جامعه واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های گردشگری استان تهران تخمین می‌زند بیش از یک‌هزار باغ و واحد پذیرایی غیرمجاز در اطراف تهران فعال‌اند.

کیفیت هوای تهران، با شاخص ۱۳۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران خبر داد؛

دربی پایتخت بدون تماشاگر برگزار می‌شود

محمدی گفت: وضعیت تهران قرمز است و بازی‌هایی که در تهران در این ایام صورت می‌گیرند بدون تماشاگر برگزار می شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دماوند گفت: نقشه طبیعت‌گردی دماوند با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی شامل رودخانه، غار، چشمه، دریاچه و مسیرهای سبز گردشگری منتشر می‌شود.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در پایتخت:

در تهران کمبود واکسن داریم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از کمبود واکسن کرونا در پایتخت خبر داد.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تهران ٩ هزار و ۲۵۰ بازمانده از تحصیل دارد که ۵۰۰ نفر از آنان شناسایی و مشغول تحصیل شدند، اما متاسفانه آدرس مشخصی از دیگر بازماندگان از تحصیل در استان تهران وجود ندارد.
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۶۰ متری که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

وزیر راه وشهرسازی دیروز با اعلام آمار مربوط به نرخ خانه‌های خالی از سکنه در شهر جدید پردیس، از شدت ملک‌بازی در این شهر جدید خبر داد.
طرح رعد و کاشف پلیس پلیس های تخصصی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ و سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کلید خورد.
استاندار تهران گفت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در استان تهران مصرف می‌شود که هزار مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان‌ها است که نباید برق آن‌ها قطع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در ۱۱ شهرستان استان تهران گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ از فردا دوشنبه ۱۴ تیر ماه در استان اجازه فعالیت ندارند.