ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت منزل، کابل برق و محتویات داخل خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
وزیر کشور گفت: برنامه دولت این است که در سال آینده اختیارات فراوانی به استانداران داده شود و صندوق پیشرفت در استان‌ها راه‌اندازی شود و این تحول حکمرانی در استان‌ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

۷۵ خانه ورزش روستایی در ایلام تجهیز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به اهمیت ورزش روستایی و توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این موضوع تأکید کرد و گفت: ۷۵ خانه ورزش روستایی به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت‌های سالم، در نقاط روستایی استان ایلام تجهیز شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام به ارزش نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در برخورد با متصرفان هیچ‌گونه کوتاهی و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه‌روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین‌های ملی و دولتی بوده و با کوچک‌ترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان این‌که تداوم افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان با توجه به فصل پاییز نگران کننده است، اظهار داشت: ابتلا روزانه بیش از ۱۴۰ نفر، آمار فوتی روزانه و شمار بستری‌ها همچنان در استان بالاست که انتظار داریم با همکاری همه و افزایش پوشش واکسن و رعایت پروتکل‌ها این آمار سیر نزولی پیدا کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: دستگیری ۱۰ سارق و کشف بیش از ۳۰ فقره انواع سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، خودرو و قطعات آن، و توقیف ۲۲ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف از نتایج اجرای این طرح است.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ درصد سبد انرژی این استان از طریق گاز طبیعی تاُمین می‌شود، گفت: با ورود و تزریق گاز به شبکه توزیع شهر پهله در شهرستان دهلران، هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۷ درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا در شرکت گاز استان تا پایان سال جاری، جمعیت خانوار بهره‌مند روستایی استان به ۹۸ درصد خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان این‌که مردمی بودن و برای مردم کار کردن بدون منت باید شاخصه مهم مدیران انقلابی باشد، گفت: انتظار مردم از مسئولان کار جهادی است و کار جهادی به معنای اقدام و عمل برای برطرف کردن مشکلات جامعه است.
فرماندار آبدانان از واکسیناسیون ۷۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون ۴۰ هزار و ۳۶۶ دزُ واکسن کرونا نوبت اول و دوم تا تاریخ ۱۹ مهرماه در این شهرستان تزریق شد.