ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد؛

یک قطعه شیء تاریخی در ایلام کشف شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از کشف و ضبط یک قطعه شی تاریخی در شهرستان دره‌شهر خبر داد.
معاون توسعه و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تکمیل و بهره برداری پروژه در دست اجرا طی یک ماه آینده مشکل کدورت آب شرب شهر چوار برطرف خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه امسال حدود ۷۱۰ میلیارد ریال برای احیای واحدهای راکد در این استان اختصاص یافته است، ابراز کرد: در سال گذشته ۱۰۶واحد راکد و نیمه راکد در استان احیا شده است که افزایش اشتغالزایی را به دنبال داشته و این استان رتبه چهارم کشور را در حوزه احیای واحدهای تولیدی راکد کسب کرد.
شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی:

نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد به خبرنگاران سیاسی نیست

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هم اکنون 5 هزار پایگاه خبری در سراسر کشور فعالیت دارند، افزود: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد به خبرنگاران سیاسی نیست.
سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از آخرین وضعیت مرز مهران پرترددترین مرز عبوری زائران برای سفر به عتبات عالیات را در آستانه فرارسیدن ماه محرم و اربعین حسینی شرح داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۲۴ دستگاه ارز دیجیتال در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام گفت: از یک انبار، تعداد ۲۴ دستگاه ماینر و پاور غیرمجاز و قاچاق کشف شده است.