خوزستان

مهمترین اخبار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان از نصب و راه‌اندازی سیستم امنیتی جدید در موزه این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه گفت: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست هنگام عملیات گشت در یکی از مناطق شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی شدند.
فرماندار شوش با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های رفاهی شوش با جدیت در حال پیگیری است، گفت: تنها استخر شهرستان پس از سال‌ها وقفه در دهه فجر امسال راه اندازی می‌شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز:

بیش از ۸۰ مسجد میزبان معتکفین هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۸۰ نقطه در مساجد اهواز ویژه برادران و خواهران، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: موضوع ساخت رمپ خروجی از پل هفتم به سمت بلوار ساحلی غربی بررسی شده و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه قبل از عید نوروز آغاز شود.
سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مرد میانسالی که در دهدز مورد حمله خرس قرار گرفته بود به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: شهرداری شادگان بدون مجوز در حال ساخت زائرسرا در تالاب است و با وجود تذکر، از قانون تمکین نمی‌کند.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: این استان با برگزاری پویش‌های متعدد از جمله اجرای پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» توانسته رتبه اول را در زمینه صلح و سازش در میان سایر استان‌های کشور کسب کند.