البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور نیازمند پردیس سینمایی است، گفت: از سرمایه گذاران استقبال می کنیم.
رییس پلیس راه البرز از وزش باد شدید، باراش باران و کاهش دید در جاده کرج – چالوس و آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
استاندار البرز گفت: این استان آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان است تا ظرفیت‌های موجود در استان در راستای خدمت به فرهنگیان این قشر تلاشگر و تاثیر گذار در جامعه به کار گرفته شود.
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

ترافیک در محور چالوس سنگین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، دزدبند، هزارچم، سیاه بیشه و نساء سنگین است.
جشنواره لاله‌های آسارا به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
رئیس پلیس فتای البرز خبر داد؛

۸۰۰ فقره کلاهبرداری در البرز توسط 15 زن

رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری ۱۵ نفر زن در این استان که در پوشش ترفند «شما برنده شده‌اید» از کاربران فضای مجازی در سراسر کشور کلاهبرداری کردند، خبر داد.
کاظم ناظری با اشاره به اینکه در استان یک هزار و ۴۹۹ دستگاه پل وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد پل ۱۱ دستگاه پل فلزی (خرپایی) است و مابقی از نوع سنگی و بتنی است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ترافیک در جاده کرج - چالوس از شمال به جنوب سنگین است و برهمین اساس تردد خودروها از کرج به شمال ممنوع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آماده باش تیم های امدادی این استان با توجه به افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: هموطنان در صورت هرگونه نیاز امدادی جاده ای با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.