البرز

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

700 هزار پرونده در دادگستری البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز از مختومه شدن بیش از ۷۰۰ هزار پرونده در سال ۹۹ خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز از غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله در رودخانه کرج خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سیر مراجعه و بستری شدن بیماران کرونایی در البرز افزایش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز:

مردم از تردد غیر ضروری در مکان های پرازدحام خودداری کنند

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به تغییر وضعیت استان از زرد به نارنجی و قرمز کرونایی و چرخش ویروس جهش یافته، اعلام کرد: مردم از ترددهای غیر ضروری در مکان های عمومی و پرازدحام پرهیز کنند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز با اشاره به مساعد‌ شدن شرایط‌ جو‌ی، گفت: پروژه مرمت و باز‌ساز‌‌ی پل‌ تاریخی کرج از هفته آینده وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان البرز:

پلاک‌های غیربومی تا فردا کرج را ترک کنند

رئیس پلیس راهور استان البرز با اعلام اینکه دوشنبه نهم فروردین آخرین مهلت خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهر کرج است،گفت: پس از مهلت اعلام شده خودروهای پلاک غیربومی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی استان‌های نارنجی رنگ بندی کرونایی می‌شوند.
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی:

تولید داخلی افزون بر رونق اقتصادی، تحریم دشمنان را از بین می برد

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شعار تولید، پشتیتبانی ها و مانع زدایی ها، تولید داخلی افزون بر رونق اقتصادی، اشتغالزایی و تامین نیازها، اثرات تحریم دشمنان را از بین خواهد برد.

امام جمعه کرج گفت: مردم ایران یکپارچه مقدمات سرکار آمدن دولت جوان حزب اللهی را فراهم خواهند کرد.
سرپرست فرمانداری چهارباغ استان البرز اعلام کرد: ۶۰ شعبه ثابت و یک شعبه سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.


پروژه ۱۰۰۰ هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران صبح امروز یکشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
مدیرکل دفتر توسعه و ترویج صنایع‌دستی کشور با حضور در البرز با اشاره به توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان و همت سر‌پرست معاونت صنایع‌دستی گفت: «لزوم راه‌اندازی تشکل حرفه‌ای هنر‌مند‌ان حوزه صنایع‌دستی به منظور ایجاد سازو‌کار حمایتی و تقویت بنیان‌های مجموعه در اولویت امور قرار گرفته است.»

تخصیص حقابه بختگان از سال ۸۴ رعایت نشده ‌است. تالاب بختگان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت پس از تالاب هورالعظیم بزرگ‌ترین تالاب کشور است. بختگان فقط تالاب نیست و دریاچه و پناهگاه حیات‌وحش و پارک ملی بختگان را هم در بر ‌می‌گیرد.