البرز

رییس جمهوری گفت: با افتتاح فاز اول، بار ترافیکی بزرگی از روی کرج برداشته شد، برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه عنوان کرد:

معرفی ظرفیت های استان ها در خارج کشور

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه عنوان کرد: نمایندگی کشورمان در خارج، ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی هر یک استان ها را به طرف های خارجی معرفی می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مجلس دانش آموزی با رویکرد تربیتی، فرهنگی و مسوولیت پذیری اجتماعی فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی از جمله رشته‌های هنری محسوب می‌شود که حرفه و شغل بسیار‌ی از افراد نیز به حساب می‌آید و زمینه لازم برا‌ی ایجاد اشتغال و ارتقا‌ی توان اقتصاد‌ی اقشار مختلف اجتماع در سطح کسب و کار‌های خرد، خانگی، کلان و‌ کار‌گاهی را دارد.

پدیده آلود‌‌گی‌هوا و معضلات آن پدیده‌‌ای نو‌‌ظهور نیست، اما به دلیل پیشرفت و تغییر سبک زندگی شهر‌ی و گسترش صنایع، مشکلات ناشی از آن چند برابر شده و بیشتر به چشم می‌‌آید و تبعات آن دامنگیر همه اقشار اجتماع نیز شده است. بنا‌بر‌این با توجه به شرایط موجود و زندگی ماشینی، قرار گرفتن در معرض آلود‌گی‌‌ هوا اجتناب‌‌نا‌پذیر است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که با هدف سرقت یک دستگاه خودرو پراید، راننده آن را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام اینکه روند افزایشی دما طی سه روز آینده ادامه می یابد افزود: احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان مانند جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

طرح مدرسه، کانون تربیتی محله در ۱۰ هزار مدرسه کشور در حال اجرا است

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: طرح مدرسه،کانون تربیتی محله در ۱۰ هزار مدرسه کشور با رویکرد تربیتی - مشارکتی درحال اجرا است.