مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز به صورت ویژه پیگیری شود

استاندار البرز با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور منوط به عملکرد مصوبات دور اول است، گفت: معاونان، فرمانداران و مدیران کل‌ باید مصوبات سفر را به صورت ویژه پیگیری کنند.
تصویر مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز به صورت ویژه پیگیری شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت که روز پنج شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیشبرد فعالیت‌های سازمان تمام امور را در سایه وحدت، انسجام و یکپارچگی و تلاش و خردجمعی به بهترین نتیجه می‌رسانیم.

وی افزود: با وفاق و همدلی که در بین تمام مسئولان استان وجود دارد، شاهد تحول بسیار خوب و شایسته در خور مردم البرز خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان گامی بلند در راستای خدمت رسانی به مردم است.

عبداللهی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم از تلاش‌ها و خدمات خادمان خود، مأموریت اصلی ما است، افزود: مصمم هستیم تا با برگزاری مستمر سه شنبه‌های مردمی، چهارشنبه‌های جهادی و جمعه‌های خدمت توسط مجموعه مدیریت استان، ضمن امید آفرینی رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه قادر به حل تمام موضوعات و رفع مشکلات زیر ساختی استان هستیم، گفت: در این راستا قرارگاه‌های مختلفی از جمله قرارگاه اجتماعی را ایجاد کرده‌ایم.

استاندار البرز افزود: روند جرایم در تمام استان‌ها حدود ۱۶ درصد افزایش داشته اما در استان ما ۶ درصد کاهش داشته است. درواقع نسبت به کل کشور ۲۱ درصد کاهش داشته است.

استاندار البرز گفت: در این مورد توجه به موضوعات فرهنگی، نشست با سمن‌ها، معتمدان و دخیل کردن مردم در فعالیت‌های اجتماعی مؤثر است.

وی تصریح کرد: جمع آوری معتادان باعث کاهش جرایم خرد می‌شود که باید در این مسیر تلاش کنیم.

عبداللهی افزود: پروژه‌های عمرانی با سرعت و کیفیت بالا در استان انجام می‌شود.

استاندار گفت: از ابتدای شروع فعالیتم در البرز ضمن ارتباط و تعامل با گروه‌های مختلف در زمینه تقویت و توسعه زیرساخت‌های استان، سفرهای متعدد به شهرستان‌های تابعه استان جهت بررسی موضوعات مختلف در شهرستان‌ها را داشتم و از نزدیک خواسته و مطالبات مردمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادم تا مشکلات استان را رفع کنم.

عبداللهی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت توأم با هم در البرز صورت گیرد، گفت: تلاش جدی و همه‌جانبه ای در راستای ایجاد زیرساخت‌ها برای رسیدن به پیشرفت توأم با عدالت و توازن درهمه مناطق استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: دور دوم سفرها تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

با کمبود ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی در استان مواجه هستیم

عبداللهی گفت: بنابراین باید مصوبات سفر را باید به صورت جدی دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه البرز آخرین استان از لحاظ سرانه‌های درمانی است، گفت: با کمبود ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی در استان مواجه هستیم. در مصوبات سفر اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌ها دریافت کردیم و به شدت پیگیر هستیم. شاید تا آخر سال هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شود.

استاندار البرز گفت: در هفته دولت ۲۳۴ پروژه را در تمام شهرستان‌ها افتتاح کردیم.

وی افزود: برای این پروژه‌ها ۶ هزار و سیصد میلیارد تومان اعتبار صرف و ۲ هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد شد.

414140