برخورد سرد مسئولان ورزش البرز با قهرمان وزنه‌برداری جهان!

وزنه‌بردار دسته ۸۱ کیلوگرم ایران در حالی به مقام قهرمانی بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت که پیش از این توانسته بود در مسابقات جوانان جهان مدال نقره جهانی را به دست بیاورد. وی از برخورد سرد مسئولان استان البرز پس از بازگشت به ایران گلایه دارد.
تصویر برخورد سرد مسئولان ورزش البرز با قهرمان وزنه‌برداری جهان!

به گزارش سایت خبری پرسون، میرمصطفی جوادی وزنه بردار شایسته البرزی تیم ملی وزنه برداری ایران در پنجمین دوره مسابقات کشورهای اسلامی به روی تخته رفت و توانست در مجموع سه مدال خوش رنگ برای کشور ایران به ارمغان بیاورد.

جوادی در یک‌ ضرب با ۱۶۳ کیلوگرم نقره گرفت، در دوضرب با ۲۰۱ کیلوگرم طلایی شد و در مجموع نیز با رکورد ۳۶۴ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد و روی هم، دو طلا و یک نقره برای ایران به ارمغان آورد.

میر مصطفی جوادی در گفت‎ و گو با ایسنا با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خود در این دوره از مسابقات اظهار کرد: به لطف خدا و دعای مردم عزیزم توانستم دست پر از این دوره از مسابقات به کشور برگردم و بار دیگر پرچم ایران را در رقابت‌های جهانی به اهتزار در بیاورم.

جوادی گفت: وقتی در مسابقه‌ای پیروز می‌شوم و شادی را به مردم عزیزم تقدیم می‌کنم این بهترین لحظات زندگی من است و امیدوارم بتوانم این راه را ادامه دهم و در مسابقات بین المللی پیروز میدان باشم.

قهرمان چندین دوره مسابقات وزنه برداری جهان افزود: شرایط در فدراسیون وزنه برداری روز به روز بهتر می‌شود، حضور آقای سجاد انوشیروانی،کوروش باقری و بهداد سلیمی در تیم ملی باعث شده تا وزنه برداران با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر شوند.

این ورزشکار خوش آتیه البرزی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا مسئولین ورزش استان البرز نسبت به حضور من در این استان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند، من چندین دوره قهرمان جهان شدم اما برخوردشان با من مانند یک ورزشکار معمولی است، آن طوری که توقع داشتم از من تجلیل نکرده‌اند.

وی گفت: حقوق ثابت ندارم و تنها راه درآمد برای زندگی جوایزی است که با حضور در مسابقات به دست می‌آورم که این جوابگوی من نیست، امیدوارم مسئولین استان البرز شرایطی برای اشتغال من فراهم کنند.

جوادی ادامه داد: این در حالی است که پس از بازگشت از مسابقات و کسب مقام جهانی به زادگاهم واقع در رودبار رفتم و با استقبال پرشور مسئولین و هموطنانم روبه رو شدم.

قهرمان پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در رشته وزنه برداری با اشاره به اینکه شاهد حضورعلاقه‌مندان زیادی به این رشته هستیم گفت: سیاست‌های جدید فدراسیون وزنه برداری آموزش و استعدادیابی است، ما قهرمانان به نامی در این رشته در کشور داریم که می‌توانیم از حضور ارزشمند این قهرمانان برای جذب علاقه‌مندان به این رشته استفاده کنیم.

میر مصطفی جوادی تصریح کرد: پس از بازگشت از مسابقات کشورهای اسلامی تمرکزم را برای حضور در مسابقات جهانی گذاشته‌ام، پس از یک دوره استراحت مجددا به اردوی تیم ملی خواهم رفت تا بتوانم تمریناتم را تحت نظر مربیان در کمپ تیم ملی پشت سر بگذارم.

منبع: ایسنا

412231