۱۱۰ کودک یتیم البرزی و رسیدن به آرزوهای خود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: جشن آرزوها ، خواسته و آرزوی ۱۱۰ کودک یتیم این استان را در قالب یک برنامه بانشاط برآورده کرد.
تصویر ۱۱۰ کودک یتیم البرزی و رسیدن به آرزوهای خود

به گزارش سایت خبری پرسون،محمد محمدی فرد روز سه شنبه در گفتگویی افزود: این ایتام به همت حامیان اکرام، خیرین، مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد، شهدای زندان ها،مرکز نیکوکاری امام صادق(ع)، اتحادیه پوشاک و بانوان گرمدره و کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به آرزوهای خود رسیدند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: عمده آرزوی این ایتام داشتن دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی و گوشواره طلا بود که این اقلام تهیه و در جشن آرزوها به آنان اهدا شد.
محمدی فرد با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا از خیرین خواست به یاری نیازمندان بشتابند و در تامین بسته های آجیل ، شیرینی و معیشتی به کمیته امداد کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان البرز یک هزار و ۴۹۰ فرزند یتیم و چهار هزار و ۶۸۲ فرزند محسنین زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند، افزود: خیرین می توانند برای حمایت از این فرزندان که آینده سازان کشور هستند عدد ۲۶ را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال یا با شماره ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ تماس حاصل کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۵۳ هزار مددجو زیرچترحمایتی خود دارد.

منبع:ایرنا

442854