البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: ۲۸ اوباش سابقه دار که باعث ناامنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.
در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.
30 سال از کلنگ‌زنی بیمارستان فوق تخصصی 160 تختخوابی شهر جدید هشتگرد می گذرد اما متاسفانه علت عدم راه‌اندازی آن حتی در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز مورد پیگیری قرار نگرفت. بلاتکلیفی این بیمارستان که یکی از پروژه‌های سلامت محور استان البرز به شمار می‌رود دل هر شهروندی را به درد می آورد. این در حالی است که مسئولان بر کمبود تخت بیمارستانی در استان تاکید و اذعان دارند اما همچنان کسی پاسخگو نیست!
استاندار البرز اعلام کرد:

بیمارستان های کرج کمبود تخت دارد

استاندار البرز گفت: این استان به حداقل هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد که باید برای آن اقدامات عاجل شود.
۲۰۰ متر زمین مسکونی در نظر آباد از سوی معاون رئیس جمهور به پدر چهار قلوهای البرزی اهدا شد.
استاندار البرز از سفر رئیس جمهور همراه با جمعی از اعضای هیأت دولت در روز پنجشنبه ۱۸ فروردین‌ ماه به استان البرز خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع)شهرستان کرج گفت: همزمان با روز ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، مراسم جشن ازدواج ۴۳ زوج جوان مؤمن انقلابی به همت جهادگران و بسیجیان این ناحیه با حضور در راهپیمایی خودرویی کرج برگزار شد.
تخریب بنای دستگاه قضا در بستر رود چالوس

مبارزه ‌با متجاوزان به اراضی ملی آغاز شد

پس از گذشت پنج روز، وعده رئیس دستگاه قضا عملی شد و بنای مربوط به قوه قضاییه در بستر رود چالوس، صبح امروز به عنوان نخستین مکان در منطقه، تخریب شد.
در هفته گذشته خبری از مدیر هلال احمر استان تهران منتشر شد که به خطر زلزله در تهران پرداخته بود. مدیر بحران استانداری تهران نیز گسل‌های لرزه‌زای تهران را سه گسل در شمال و جنوب و مرکز تهران دانسته بود.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک عضو شورای شهر کرج خبر داد.
وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز:

جهش در استان البرز نیازمند همت جمعی و حمایت های همه جانبه است

وزیر کشور در دیدار با حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز بر شتاب‌گیری امورات توسعه‌ای استان البرز ابراز امیدواری کرد وگفت: امروز نیازمند کار و تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت معیشتی مردم هستیم
مدیرکل راهداری البرز:

محور چالوس یک‌طرفه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد:

آغاز ثبت‌نام در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می‌توانند برای شرکت در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از پلمب یک واحد تولید بتون سیال در محور کرج - چالوس به دلیل آلایندگی و عدم کسب مجوز از محیط زیست خبر داد و گفت: تیم‌های کارشناسی اداره حفاظت محیط زیست به طور مستمر صنایع مستقر در استان را مورد پایش قرار داده و با هر موردی که باعث آلودگی محیط زیست شود برخورد قاطع می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با ۳۵ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهمان مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله کابل برق، پمپ آب، موتور برق، دینام کولر و کف‌کش کشف شد که توسط مالباختگان شناسایی و تحویل آن‌ها شد.
استاندار البرز اظهار داشت: نرخ بیکاری البرز از نرخ متوسط کشور کمتر شد که این امر نتیجه مدیریت صحیح، تلاش‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های بی‌وفقه در مجموعه استان با مدد گرفتن از توجه ملی است.
نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در تذکر به رئیس سازمان بودجه؛

در بودجه ۱۴۰۱ عدالت و توازن بین استان‌ها رعایت شود

نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در تذکر به رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به جایگاه البرز در بین ۱۰ استان درآمدزای کشور، بر عدالت و توازن در ارائه بودجه ۱۴۰۱ تأکید کرد.

سخنگوی ستاد کرونای البرز:

آغاز تزریق واکسن کرونا به کودکان ۱۲ ساله

سخنگوی ستاد کرونای البرز از آغاز تزریق واکسن کرونا به کودکان ۱۲ ساله خبر داد و گفت: مردم نباید به خاطر تزریق نوع خاصی از واکسن فرایند واکسینه شدن خود را به تعویق بیندازند و مطمئن باشند تمام واکسن‌های موجود اثرگذاری لازم را دارند.
آتش نشانان کرجی با برپایی ایستگاه صلواتی، نصب بنر و برقراری حجله و اهداء شاخه های گل مقابل ایستگاه 108 آتش نشانی کرج، به علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ادای احترام کردند.