آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تهاتر سیب با موز به عنوان یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان از ریاست جمهوری برای حل مشکل صادرات سیب شکل اجرایی به خود گرفته است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد:

لزوم برخورد جدی با متخلفان فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت تخلفات در فضای مجازی نیازمند ورود جدی و پیگیری از سوی دستگاه‌های مربوطه است.
مسوول موسسه فرهنگی آموزشی فرهنگی راهیان کوثر سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از سال ۹۷ مدارس راهیان کوثر را در استان راه‌اندازی شد و در حدود ۸۰۰ دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی و به مناسبت دهه فجر و و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پیشکسوتان کشتی آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه حجم آب پشت سدهای استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 8/. درصد کاهش یافته است گفت: حجم آب پشت سدهای ۱۴ گانه آذربایجان‌غربی به 952 میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب رسیده در حالی که میزان آب در مدت زمان مشابه سال گذشته، 960 میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب بود.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان غربی طی 2 سال گذشته رتبه برتر بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است و از ابتدای امسال تاکنون صادرات استان به ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار رسیده که در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف پیگیری کنند گفت: مجلس شورای اسلامی بایستی مشکل صادرات سیب ارومیه را پیگیری کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش 2.5 برابری تعداد بیماران بستری در استان خبر داد و گفت: در آذربایجان‌غربی بیماری نه با شیب ملایم بلکه براساس بررسی‌های انجام یافته با شیب تند در حال پیشرفت است که اگر نتوانیم به موقع ورود کنیم، شیوع بیماری پیشرفت می‌کند و در شرایط فعلی پنج شهرستان خوی، سلماس، نقده، بوکان ومیاندوآب نارنجی هستند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز منظومه ماهواره ای حاج قاسم سلیمانی و ماهواره اروم ست اتفاق بزرگی را در کشور رقم می زند همگی در سایه اعتماد به نسل جوان جامعه به وجود آمده است.
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی از افزایش33 درصدی پهنای باند خروجی در استان خبر داد و گفت: تعداد مشترکان همراه اول در استان نیز ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک فعال با ۳میلیون و ۷۰۰هزار سیم کارت است ضمن اینکه همه شهر‌های استان زیر پوشش ۴جی است.