رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد؛

لزوم رفع موانع پرورش تولید آرتمیا در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: در گذشته اگر با جدیت بیشتری به موضوع آرتمیا پرداخته می‌شد امروز ارزش صادرات این محصول بسیار روز افزون بوده و می‌تواند ارز عظیمی وارد کشور کند.
تصویر لزوم رفع موانع پرورش تولید آرتمیا در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام درویشیان در جلسه بررسی پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب و اهدای مجوز حفر چاه به سرمایه گزاران آرتمیا با اشاره به تولید محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی گفت: از حیث تولید محصولات کشاورزی بیشتر از سایر صنعت‌ها تحریم هستیم اما با توفیقات و پیشرفت‌های حوزه تولیدی به نقطه خود کفایی رسیدیم.

وی ادامه داد: کشور ما ظرفیت‌های کم نظیر و خدادادی بسیاری دارد که نمونه آن در کشورهای دیگر نیست اما بسیاری از این ظرفیت ها مغفول و بلا استفاده مانده اند

رییس سازمان بررسی کل کشور تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تفسیر قانون و قانونمندی و افزایش سرعت عمل مشکلات پیش پا افتاده را بر طرف کنند.

حجت الاسلام درویشیان تاکید کرد: در گذشته اگر با جدیت بیشتری به موضوع آرتمیا پرداخته می‌شد امروز ارزش صادرات این محصول بسیار روز افزون بوده و می‌تواند ارز عظیمی وارد کشور کند.

انتهای پیام/

245869