حجت الاسلام والمسلمین رییسی در بدو ورود به آذربایجان غربی:

ایستادگی مقاومت و سلحشوری در برابر جریانات ضدانقلاب از افتخارات آذربایجان‌غربی است

رییس قوه قضاییه گفت: استان آذربایجان‌غربی در طول تاریخ دارای افتخارات بزرگی است از جمله این افتخارات می‌توان به مقاومت، سلحشوری و ایستادگی در برابر جریان‌های ضد انقلاب در این خطه اشاره کرد.
تصویر ایستادگی مقاومت و سلحشوری در برابر جریانات ضدانقلاب از افتخارات آذربایجان‌غربی است

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به آذربایجان‌غربی یاد و خاطره 12 هزار شهید استان را گرامی و اظهار داشت: سفر به استان به دلیل شرایط کرونایی به تاخیر افتاد که هر چه زوتر این سفر باید انجام می‌شد و با رعایت اصول بهداشتی در این سفر برنامه ریزی شده است جلسه‌ای با مدیران عالی استان و نشستی در دادگستری و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه داشته باشیم .

وی افزود: قبل از سفر تیم 27 نفره از همکاران به تمام شهرستان های استان اعزام شد تا مشکلات را بررسی و موارد و مشکلات را به ما گزارش کنند و در جلسه نهایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار می شود، مشکلات مطرح و به هر میزان که در استان قابل حل باشد تصمیم گیری و مابقی در مرکز پیگیری می شوند..

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: استان آذربایجان‌غربی افتخارات زیادی دارد که این سلحشوری و ایستادگی و مقاومت نتیجه مقابله با جریان‌ها و گروه‌های ضدانقلاب است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه اقتدار آذربایجان غربی مرهون تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، خاطر نشان کرد: امنیت استان مرهون زحمات سرداران، سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم، مردانه ایستادند و از مرز و بوم دفاع کردند این اقتدار برای همیشه در استان باقی است و به این اقتدار و افتخار می کنیم که امیدواریم قدردان این زحمات و خدمات باشیم.

245838