آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی:

سازمان‌های مردم نهاد صاحب پایگاه خبری می‌شوند

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان برای ارایه عملکرد و گزارش فعالیت‌های خود صاحب پایگاه خبری مستقل خواهند شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار مشترک در سطح استان از برق رایگان استفاده می کنند و در ابتدای انقلاب ۸۶ هزار مشترک برق در استان داشتیم که در حال حاضر به برکت تلاش‌های فرزندان انقلاب به بیش از یک میلیون و ۳۰۶ هزار مشترک رسیده ‌است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، تأثیرگذارترین انقلاب قرن بود گفت: با بررسی انقلا‌ب‌های پیش از انقلاب‌ اسلامی در می‌یابیم که این حرکت‌های سیاسی یا علیه دین انجام شده‌اند و یا در کل ماهیتی غیر دینی داشته‌اند. برای نمونه انقلاب متریالیستی چین که در تقابل با دین اتفاق افتاده است
معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: در حال حاضر امنیت و آسایش ایران اسلامی مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است و امنیت، عزت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ماحصل زحمات بزرگمردانی است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی از جان خود هم دریغ نکردند و 10 ها هزار نفر از مردم به میدان آمدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این راه شهید شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال در استان با صدور پروانه بهربرداری برای ۱۵۵ واحد تولیدی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری انجام و در این واحد‌ها برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید؛

فاز اول پروژه خط تغذیه گازرسانی محور زره‌شوران تکاب

فرماندار تکاب گفت: برای اجرای فاز اول طرح تامین گاز ایستگاه‌های تقلیل فشار محور تخت سلیمان - زرشوران تکاب ۴۵ کیلومتر خط تغذیه احداث و لوله گذاری شده و برای تکمیل و بهره‌برداری از آن ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده‌ است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طی ۱۰ ماه امسال یک میلیون و ۲۷ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شده که ارزش آنها به ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار می‌رسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

ضرورت ایجاد مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خواستار ایجاد مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی استان با هدف رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری در این بخش شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در راستای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی 60 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شده است.