آذربایجان غربی

بهرامی: مدیرشهرسازی منطقه 5 شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با پرسون

از خواستن تا توانستن / روایتی شنیدنی از پاکبانی که مدیر شد

مدیر شهرسازی شهرداری منطقه 5 ارومیه گفت: در هر سمت و مقام و منصبی که باشم تنها هدفم خدمت گذاری به مردم است و خواسته قلبی من این بوده است که انسان مثمر ثمری باشم چه در لباس پاکبانی و چه در مقام مدیریت تمام تلاش خود را کرده‌ام که خالصانه انجام وظیفه کنم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که 4 هزار و 689 بیمار خاص در استان شناسایی شده، گفت: 492 نفر از این افراد دچار بیماری صعب‌العلاج هستند؛ ازاین‌رو ضروری است تا دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه بیش‌از پیش برای تسهیل امورات این افراد اهتمام بورزند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف ۱۵۰هزار عدد قرص غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان ماکو خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به نزدیک شدن به ایام میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام، اعتکاف و ایام البیض گفت: از جمله نعمات خداوند به انسان، تقدیس برخی از زمان ها نسبت به سایر ایام است که ایام ماه مبارک رجب از جمله این ایام بوده که انجام اعمال خیر در آن ثواب بیشتری نسبت به سایر ایام دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط 11.5 تن آرد و نهاده دامی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در میاندوآب خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه و چهار تن نهاده‌ دامی در این شهرستان کشف شد.
طبق اعلام نقشه‌های پیش یابی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی، موج جدید بارشی از روز شنبه وارد آذربایجان‌غربی می شود و بارش برف حاصل فعالیت آن خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه ۲۰ هزار قطعه مرغ اجداد توسط شرکت زنجیره ای در ارومیه جوجه ریزی کرده است یک واحد دیگر تا آخر امسال به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در شهرستان بوکان جوجه ریزی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسئولان باید با گسترش فضای مجازی و تنوع رسانه‌ها دقت بیشتری در ارتباطات رسانه‌ای خود داشته باشند، گفت: دوره آموزشی رسانه‌ای برای مسئولان استان یکی از الزامات اساسی است که باید برگزار شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: با توجه به آمار ثبت شده در ایستگاه سنجش، هم اکنون میزان ذرات معلق در هوای سردشت به 470 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که 3 برابر بیش از حد مجاز و میزان استاندارد است.