با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور در آذربایجان غربی؛

رونمایی از چهار محصول دانش بنیان تحریمی در راستای خود کفایی برای اولین بار در کشور

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، شرکت‌های دانش بنیان است.
تصویر رونمایی از چهار محصول دانش بنیان تحریمی در راستای خود کفایی برای اولین بار در کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حسن درویشیان در حاشیه بازدید از پارک و علم و فناوری و رونمایی از چهار محصول دانش بنیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، شرکت‌های دانش بنیان است.

وی افزود: به ویژه در محصولات استراتژیک و محصولاتی که مصادیق اقتصاد مقاومتی هستند بنای قوه قضاییه و سازمان بازرسی، حمایت جدی از تولید کنندگان، کارآفرین‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و جوانان است که سربازان مقدم جبهه اقتصادی در مقابل فشار و جنگ اقتصادی هستند که تلاش براین است هر حمایتی در بخش قانونی و قضایی انجام شود که خلأ ها و موانع در راستای حمایت از تولید برطرف شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی کشور حمایت از تولید بوده که دفتری در سازمان بررسی فعال است به نام" حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری" و به تمام همکاران در سراسر کشور اعلام شده است یکی از اولویت های اصلی، بررسی مشکلات کارآفرین‌ها و پیگیری و رفع معضلات باشد.

وی با اشاره به بخش تولید آرتمیا که ظرفیتی بسیار بزرگ و منحصر به فردی در کشور است اظهار داشت: کارهای بزرگی به واسطه دریاچه ارومیه در بخش تولید آرتمیا در استان انجام شده و نیازمند حمایت بیشتری است و اگر این حمایت ها و عزم جدی در همه دستگاههای اجرایی و قضایی و قانو گذاری باشد شعاری که مقام معظم رهبری فرمودند "ما می‌توانیم" قابل تحقق است و هیچ مانعی برای توسعه کشور وجود ندارد.

این مقام مسوول ادامه داد: شرط این توسعه، نگاه به توانمندی‌های داخلی است و اینکه کسانی که در یخش تولید و در شرکت دانش‌ینیان تلاش می‌کنند باور داشته باشند که اگر باهم همفزایی در این خصوص داشته باشیم باعث پیشرفت بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

245910